Vox Populi

Millised teravad probleemid Eesti ühiskonnas ootavad lahendamist?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     elektritsaabtasuta  26.03 kell 0:57
Kuna eestlased on alati olnud maarahvas siis soovin,et kõik eestlased saaksid elada Eestimaal metsa serval oma taredes.Soovin näha iga hoovi peal suuri peresid.Nii ilus on näha tosina jagu põngerjaid vudimas koos kanade ja kukkedega,ning notsudega : https://www.facebook.com/groups/1810401302517897/

kogu inimkonnale     inimkonnale  20.03 kell 4:10
https://www.youtube.com/watch?v=tstVt-oyo1o


https://www.youtube.com/watch?v=2G8LAiHSCAs

https://www.youtube.com/watch?v=VeIhRdR2jsU

https://www.youtube.com/watch?v=bdnHKdb-Oss

https://www.youtube.com/watch?v=m5aAp__XQOQ

https://www.youtube.com/watch?v=H1iboKia3AQ


http://objektiiv.ee/kivistunud-zoja-uhest-meieaegsest-imejuhtumist-ja-selle-oppetunnist/

http://www.tv7.ee/vod/player/30459/

https://www.youtube.com/watch?v=XmH6GJn1ZCw

https://www.youtube.com/watch?v=_IzTd7G4W5w

http://www.youtube.com/watch?v=SvKkOYrIkuU

https://www.youtube.com/watch?v=teTiwmd1IRk

http://www.youtube.com/watch?v=9YFpMXKxBxs

http://www.youtube.com/watch?v=RoCRO37XpAg

http://www.piibel.net/#q=index

https://www.youtube.com/watch?v=M_nucqyMerI

http://www.youtube.com/watch?v=MA7mtcJ748U&list=UU0hlIm9CDTx74xXbAKWkgeQ

https://www.google.ee/search?q=surilina&sa=N&biw=1093&bih=499&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=MF9JVJCJMYj2Os6_gLgM&ved=0CBsQsAQ4Cg

http://www.tv7.ee/vod/player/38023/

http://www.ajamargid.com/666-margi-tehnoloogia-ulevaade-ja-tutvustus


https://www.youtube.com/watch?v=H1iboKia3AQ

https://www.youtube.com/watch?v=7vIMdI_F6lY

http://www.tv7.ee/vod/player/47481/

https://www.youtube.com/watch?v=6Ka11cKskI8

https://www.youtube.com/watch?v=gtZ5WaA_hqQ

http://www.tv7.ee/vod/player/4524/

https://www.youtube.com/watch?v=7-a_arJV_TQ

https://www.youtube.com/watch?v=bfn0TDJzO1k

https://www.youtube.com/watch?v=i-SO4x-Jyu0

https://www.youtube.com/watch?v=jfQx4jC5xz4

rumalate likvideerimine     rene  17.03 kell 17:20
Nendele kolmele viimasele rumalale, kes Eestis paiknevat mõndakümmet tanki peavad kaitseks paljuks, toksige: https://en.wikipedia.org/wiki/Western_Military_District ja kes vene keelt pole unustanud, avage see vene keeles!
Jään enda juurde: olulisim on rumalate arvu madalal hoida.

     RD  17.03 kell 15:58
Meesterahvas kes ütles äsja et Eesti riiki ei tasu kaitsta on Eesti riigi vaenlane.Me kaitseme seda ükskõik millise agressori vastu ja kulutame vajalikke summasid oma riigi kaitsevõime tugevdamisele.

     suveaeg tulgu  17.03 kell 15:53
helistatakse kella keeramise teemal – kindlasti tuleb kell keerata suveajale! Kõige jubedam aasta oli Tarandi pimendusaasta, kui suveõhtu oli kõlbmatu nii suvitamiseks-suplemiseks kui ka niitmiseks-aiatöö tegemiseks. Töölt tulles oli juba kaste maas, päev möödas, suvi tühja läinud.
KINDLASTI SUVEAeg!
Kõige suurem probleem on muidugi pagulaste probleem, tegelikult riiklik suhtumine nendesse ja nende juurde toomine – juba toimuvad naiste põletamised.

     Tiiu  17.03 kell 15:00
Lohiseva jutu kirjutajale
Kõige naljakam oli maksustamise suuruse põhjendus kantsleri suust. Tuleb välja, et riik tahab raha selle eest kui palju kasutatav auto kütust kulutab ja amortiseerub. Kantsleril on ettekujutus, et autod ja ettevõtte rahad on riigi omad ja kasutaja peab need topelt maksma. Ta ütleski, et maks ei ulatu isegi kasutatud kütuse hinnani.

     kodanik  17.03 kell 14:57
Eesti riigiametites istuvad 20, 30 aastat reformikatest harimatud, arenemata, korrumpeerunud, isegi psüühiliselt haiged ametnikud, sellistelt pole oodata õiglast probleemide lahendust. Ametnike alamaid ja ülemaid on Eesti riigis niivõrd palju aga oma õiguste kaitset Eesti kodanik ei leia kuskilt.
Paistab tuleb paluda kõige vägevamat, et koristaks neid kuritegelikke parasiit ametnikke omal viisil ära siit maakeralt.

     Tiiu  17.03 kell 14:57
Keegi meeshelistaja kurtis, et ventilatsiooni projekteeritakse mingisuguste õhuhulkade järgi, aga tegelikke mõõtmisi ei tehta. Naljakas, aga kust tema arvates need vajalikud õhukogused siis arvutatakse ja miks küll ventilatsioonisüsteemides on erinevad filtrid kui ei arvestata õhusaastet. Selline asi jäägu ikka rattaleiutajate pärusmaaks. Projekteerijatel on normid, mille on asjatundjad ja uurijad välja arvutanud.

ikka arsti--abi ka maale     haiged   17.03 kell 14:55
Kallid inimesed :
Kui Haigekassa raha juurde KOHE ei saa JA kontrolli rahade jagamises ei suuda tagada?--Oleme käega Täna juba vananevas eestis --käega löönud ja eriti rumala poliitikaga -- tapnud oma rahvast Ise!
Keegi Euroopa riikidest
meid päästma -- haigla Rahadega ei tule "

üks pikk ja lohisev     jutt tuli  17.03 kell 13:46
Seni kehtinud maksimaalne piirmäär 256 eurot kuus sõiduauto koha, asendati auto võimsusest sõltuva arvestusega ning otsustati määrata (KW)kilovati hinnaks 1,96 eurot. Seega kujuneb erisoodustuse maksukohustuseks e. tulu- ja sotsiaalmaksuks 1,3 eurot ühe kilovati kohta kuus.(mõeldi ainult ühele, selleks on raha..1,96 +sots+tulumaks)

Rahandusministeerium leiab, et sõiduautode luksuslikkust väljendab kõige paremini selle mootori võimsus ning seaks edaspidi erisoodustuse maksustamise just sellest parameetrist sõltuvusse.
Erisoodustus peaks nüüd enam seotud olema hüve väärtusega. Ja väärtus on seotud mitte hinnaga, vaid auto võimsusega, (maksu kogumise seisukohast on sellega manipuleerida raskem). Võimsam auto on luksuslikum......( ilmselt ikka keegi lobistas..keegi kes tahab sõita parema mudeliga)
On küllaldaselt luksusautosid, mis tagasihoidlike kilovattide najal juhti-kaasreisijaid piisavalt hellitada suudavad (nii Mercedes-Benz, Audi kui BMW pakuvad ridamisi 110-125kW võimsust,samuti on võimsus sõltuvuses auto suurusega.(Mini ONE D alates 70kw max4 kohta ; WV Sharan Võimsus alates 110 kW 5-8kohta) Samas on Mini luksuslik väikeauto ja Sharan suur pereauto.

kilovattide asemel tuleks arvestada heitgaase ja kahju keskkonnale. «Näiteks elektriauto Tesla Model S kõige lahjem mudel on 250 kW,»Maksustades autod, saaks tegeleda kohe ka keskkonna probleemide ja kütuste eelistuste abil eksporditavate kütuste osakaaluga eestis.

Arvestati et,sõiduautode keskmine võimsus 114 kW,(A6 150KW) mille erisoodustus oleks 223,4 eurot ning see maksustataks edaspidi 148 euroga kuus. Praeguse rehnuti järgi on erisoodustus 256 eurot ning maksu suurus 169,6 eurot kuus.
«Soovime maksu vähendades inimeste maksukäitumist parandada,» ütles seletuseks Sester.(samas oleks võinud ka mitte valetada: „Soovime maksu inimeste käest kätte saada ja riigi tulusid parandada“
Kui ettevõtluseks ostetud sõiduautoga tehakse ka erasõite, on sisendkäibemaksu mahaarvamise piirang 50 % hoolimata sellest, millises mahus erasõite tehakse.(tegelikult tuleb arvesse võtta 50%-70% on MB S klassi hooldusarved suuremad Toyot Avensise arvetest, OK MB s klassi võimsus algab 150 kW )) aga .. mõte on arusaadav)
Samuti saab Lisaks liisingumaksele arvata sõiduauto kulude hulka mootorikütus( kulu 5L või 15 L 100km), varuosad, hooldus, remont, parkimistasu, kulutused sõiduauto transpordile (praamipilet jne.).
Kui mitte maksta erisoodustus: Maksukohustuslane peab tagama, et sõiduautot kasutatakse vaid sellel otstarbel. Selleks kehtestab maksukohustuslane oma sisekorras sõiduauto kasutamise reeglid. Üldjuhul peaks eranditult ettevõtluses kasutatav sõiduauto olema pargitud töövälisel ajal ettevõtte juures. Seega otsustab ettevõte kõigepealt, kuidas sõiduautot kasutatakse, ning seejärel, kuidas sellist kasutamist kindlustatakse

Vot nüüd see saate küsimus:

Kuidas jõuda otsustes selleni ,et
Maksu maksmine oleks maksu maksja jaoks õiglane ja põhjendatud.
Et meid valitseda soovivad poliitikud teeksid otsused mille täitmine ei oleks vastuoluline või vastk.
Alati võib öelda ,et makse ei taheta nagu nii maksta,nagu nii hiilitakse kõrvale, optimeeritakse kuidas aga suudetakse..
Jah see on oli ja jääb..
Aga kui maks pole lihtsalt vastavuses tegelikkusega..ammugi ei lahenda ühtegi püstitatud probleemi/eesmärkki..