Vox Populi

Mida Eesti võidab või kaotab Rail Balticust?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     Olev  24.04 kell 18:26
Põhiküsimus on, et kes vastutab, kui läheb valesti. Ca 300 miljonit omaraha oleme matnud sohu ja hakkame igal aastal juurde maksma kümneid miljoneid ülalpidamiskulusid. See tuleb päästeameti, haigekassa, kultuuri jne. arvelt.

     Ann  24.04 kell 17:00
Lisaks veel: kui Keskerakond oli opositsioonis, siis oldi Rail Balticu vastu, said võimule-nagu ümbersündinud. Ilmselt said ilusti kinni makstud. Sellelt klikilt ausust ja eetilisust pole loota.

     Ants  24.04 kell 16:45
Asi ei ole niivõrd uhketes projektides, kuivõrd Eesti rahva üleüldises madalas elatustasemes. Kui EL peaks veel edasi nõrgenema (mida põhjustaks näiteks Le Pen'i valimine), jääb RB kiduma ja kasutuna riiki koormama!

Tuleviku perspektiivis     insener  24.04 kell 16:25
...kulub raudtee marjaks ära.Naftat ei voola maa seest igavesti.Viimased tilgad kasutatakse juba ainult keemiatööstuse toorainena.Vedurit saab ka elektriga käitada.Laeva saab ka aga see eeldab et kogu reisiks vajaliku elektri peab akudes kaasa vedama.Elektrit tootmiseks on fossiilkütustele palju alternatiive.See aeg,mil rekkad Itaalia ja Hispaania vahet sõidavad kestab ainult niiaua kuni diiselkütte hind ei tõsta oluliselt veetava kauba hinda.

     TõnuP  24.04 kell 16:15
Võidab palju toredaid mehi - hutsule ja neidki, kellest viisakas inimene ei räägi, kes Potugali firmas töötavad ja õhtuti igavlevaid külanaisi lõbustamas käivad.
Võidab kindla koha Euroopa kõige vaesemate provintside seas.
Tagab kindla maksu kõigile kodanikele, mille eest ei saa mitte midagi. (Laenuprotsentide lõputu maksmine)
Tagab kiondla pärismaalastest tingtööjõuühikute eksportimise viisi.

Ahjaa, mõned eurid tulevad kohalike kruusakaevandajate taskusse ka.

     Arvutus  24.04 kell 16:03
Airbaltic: Tallinn - Riia
Otselend, pileti hind 39,63€

RB sama marsruudi pileti hind 38€
Ükski oma aega ja raha hindav ärimees ei sõidaks rongiga.

     Ann  24.04 kell 16:00
See reisijate vedu on ainult katteloor maavarade väljavedamise varjutamiseks. Rail Baltic oleks meie maa häving.

     Õnn tuleb kohe õuele tuututama...  24.04 kell 14:46
Just praegu öeldi, et reisijaid peaks olema 15-20 miljonit aastas ehk iga Eesti elanik imikust raugani peaks vähemalt 10 korda aastas väga kalli rongiga kuhugi sõitma, ka siis, kui nad ei taha kuhugi sõita.
Eriti põnev, et Eesti penskarid lõpetavad söömise-joomise ja kommunaalteenuste tarbimise (muidu ei jätku rongipiletiks raha) ning tegelevad aastaringi ainult RB-l ringikihutamisega, sest tööinimesed ei saa sõita, nemad peavad tööl käima.

     vallo  24.04 kell 14:44
Rail Baltic on kõige keskonnavaenulikum tegu mis kunagi Eestis tehtud. Kasu on temast ainult neile kurjategijatele kes selle Euroopast saadud raha omale tasku pistavad. Riigikogu saadikud kes selle poolt hääletavad on kas idioodid või kurjategijad. Kolmas võimalus puudub.

     Ivka  24.04 kell 14:22
Mis kasu sellest raudteest on, kui rööpad pannakse maha Tallinn - Riia - Vilnius ? Võib-olla Leedu-Poola piirini. Teada ju on, et Poola ei kavatse niipea seda ehitust alustada.
Kas see tasuvusuuring on kuni Berliinini, või Poola piirini ?

     Valida on röövli ja röövli vahel  24.04 kell 14:20
"Uurijad hindavad, et Rail Balticul veetakse 2026. aastal kaks miljonit tonni kaupu, 2030. aastal 13,7 miljonit tonni kaupu ja 2055. aastal ligikaudu 20 miljonit tonni kaupu."

Need kaubad saavad olla Eesti maapõuest varastatud tooraine põlevkivi, fosforiit, graptoliitargilliit, haruldased muldmetallid, lubjakivi, dolomiit, graniit jne. (vähemalt pool Eesti loodusest hävitatakse ja muudetakse elamiskõlbmatuks) või tuleb taastada vene transiit (kui läheme kenasti Kremli rüppe tagasi).

     Max  24.04 kell 14:13
Kui tegemist on nii suure projektiga, siis oleks mõistlik vaadata juba homse suunas. Kui juba teha, siis täie rauaga! Sellise megainvesteeringu juures võiks mõelda sellele, et Rail Balticu trassile saaks panna sõitma ülikiired TGV-d. Vot siis oleks tolku ja võitu. Aga muidu ma kahtlen selle tasuvuses.