Vox Populi

Milleks meile Rail Baltic?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

SÕNAVABADUS Kuku moodi! :D     Kuulaja  29.04 kell 18:06
MIKS EI SAA ENAM kommenteerida saadet SAADE???
Kas Tarvel tõsteti palka?
Isegi Kapo on deklareerinud, et vaba maa vabadel kodanikel nemad sõnavabadust ära ei keela , samuti ka poliitilisi veendumusi!

     Pöörd 180  28.04 kell 16:43
Kui reformierakondlased Ansip,Rõivas ja Kallas selle projektiga alustasid siis olid niinimetatud praegused vastased hirmsasti selle poolt,et Rail Baltic peab kindlasti tulema.

Rauast tee     Külamees  28.04 kell 16:26
Inimesed, mõelge ometi! Milleks meile rauast tee? Hea kruusatee Riia linna on iseasi. Mõelge, kui palju sellest rauast saaks kasvõi sahkasid või minupärast hobuseraudu teha. Ja kust see raha võetakse, mille eest seda kogust rauda osta? Saksamaal on iseasi, neil neid markasid või mis raha seal ka ei ole, käes rohkem. Mis meie oma lahjade kroonidega siin nüüd rauast teest unistame. Nii et ühinen Kuku kuulajate üksmeelse arvamusega, et pole meile seda tarvis.

     peoleo  28.04 kell 16:26
Haapsalu raudtee on sotsiaalprojekt, sest sellel ei saa mitte iialgi olla ärilist kaalutlust ning see poliitikute (peamiselt Keskerakonna) mania grandiosa ei hakka mitte iialgi riigile rahaliselt ära tasuma! Miks mitte keegi ajakirjanikest selle tasuvust ei uuri? Kust need arvukad turistid peaks tulema, kes selle projekti kinni plekivad?

     peoleo  28.04 kell 16:22
Jüri Ratase Haapsalu raudtee teemal tekkisid sellised küsimused, et miks samu asju, mida küsitakse ja puuritakse RB teemal, ei küsita kunagi Haapsalu raudtee kohta. Samad asjad: kes selle sotsiaalprojekti kinni maksab ja palju see maksma läheb; loomade heaolu ja pääsemine üle raudtee - kes tagab, miks kedagi see ei huvita; rongi täituvus - bussid Haapsalu-Tallinna vahel on pigem tühjad kui täis jne; kohalike elanike heaolu elades ruadtee kõrval. MIks Haapsalu raudtee on justkui eluliselt tähtis ja nui neljaks peab tulema, aga Rail Balticut puuritakse ja uuritakse luubi all. Uurige Haapsalu raudteed ka ometi! Miks Haapsalu raudtee üksisasjad pole üldse olulised ja see projekt lhtsalt surutakse läbi mõne entusiasti toel, kes tahavad lihtsalt hääli koguda valimistel? Kes kurat hakkab selle rongiga liikuma 365 päeva aastas, kas tõesti sajad miljonid kruiisituristid? Kohalike poolest, kordan veel, Tallinna bussid on sellel marsruudil täiesti tühjad!

Rail Baltic     Urmas Varris  28.04 kell 15:55
Turism. Riia kesklinnast tunni aja kaugusel on baltikumi kõige soojem rand. Pärnakatel on tagumine aeg läti keelt õppima hakata.

     Vallo   28.04 kell 15:51
Kui juba Kristjan Kaunissaare sugune pannakse RB õigustama, siis on selge, et meil on idiokraatia. Demokraatiast pole haisugi.

     trass  28.04 kell 15:51
Trass - miks ei sobi praegune Pärnu trass? Kas sellepärast, et sel juhul on raha raskem soodesse peita ja tasku panemist varjata?

     Kingsepp pagariks ja pagar pottsepaks jne...  28.04 kell 15:46
Väga imelik, et poliitharidusega tüüp pannakse raudteetranspordi "eksperdiks".
Kas tõesti ei tohi raudteetranspordiga tegeleda seda ala õppinud inimesed? Miks peab poliitikas kasutama majandusprobleemide lahendamiseks ebakompetentseid isikuid, kes ei jaga asjast ööd ega mütsi, oluliseks peetakse, et oskab piisavalt veenvalt suvlist soga rahvale esitada.

     Anneli   28.04 kell 15:03
Sm.Kaunissaare tundus siiski paljusid asju mitte teadvat. Kas oleks võimalik saada Rail Balticust aru andma inimene, kes on kõigi uuringutega kursis.Ja siiski-millega vastutavad selle asja eestkõnelejad ja läbiviijad?

     Vello  28.04 kell 15:02
https://www.facebook.com/kristjan.kaunissaar?ref=ts&fref=ts
Sisekaitseakadeemia haridusega DJ.

maksud, mille riik saab tagasi     Jüri  28.04 kell 14:56
Kui suur on arvestuslik summa, mille riik saab maksudena tagasi. Kas see ei ole umbes samas suurusjärgus kui palju Eesti riik panustab?
Väsitab see kahtlejate ja paigalseisu ihkavate inimeste hulk.

Rail Baltic     Kuulaja  28.04 kell 14:55
Minu jaoks võib see raudtee täiesti olematu olla. Ja ka riigi piirid võivad täiesti kinni olla, sest elatustase niikuinii välismaale reisima minna ei võimalda!

     Rain Poogen  28.04 kell 14:52
Kas saatekülaline on isiklikult ise nõus käsi südamel vanduma, et RB tasuvuse hinnangusse pole juba praegu vaikimisi sisse arvestatud fosvoriidi või siis kildagaasi kaevandamine.

Kommentaar     Indrek  28.04 kell 14:49
Kõige esmalt tuleb potensiaalsetele kaubavedajatele luua tingimused. Kui neid ei ole, ei ole ka mingit huvi äritegevuse planeerimisel. Me peame mõistma et juhul kui meil siin Baltikumis puudub otseühendus Euroopa raudtee teljelaiusega raudtee võrguga, oleme me vaid endise N-Liidu mõjusfääris ja just siis sõltumegi vaid ainult Venemaa oligarhide suvast. Pisut kannatust, kui asi juba edeneb ja tekib kindlustunne,tuleb ka kaup sinna, renditakse või ostetakse ka kaubaveerem ja leitakse ka huvigrupid.

     oeh  28.04 kell 14:42
uskumatu demagoogia käib.... Alustades juba sellest, et vähemalt 2,5 meetri kõrguse taraga piiratud umbes jalgpalliväljaku laiust suletud trassi võrreldakse suvalise maanteega, kust saab üle ja ümber oluliselt tihedamalt ja vabamalt. Mida ei saa tolle poolitava suletud trassiga sugugi nii! Meil ei ole vaja sellist RB-d - meil on vaja kaasajastada niigi kahjumlikult toimiv olemasolev raudteevõrk! Ja ei hakka meist ka mingit kaubatrassi läbi minema - tasub ikka ka kaardile vaadata, kus me asume ja kust ning kuidas kaubavood kulgevad. Absurd!

     ats  28.04 kell 14:38
Kuulasin just Kuku raadio peatoimetaja sellekohast arvamust, muidugi ei meeldi talle ka Tallinn-Tartu mnt.ajakohastamine, lennuliiklus, rääkimata RB.Et elaksime üksi siin solgiaugus ja Euroopast võiksime vaid unistada.Soome on tõesti lihtne saada, kuid ka Soome ei ole päris Euroopa, Eestist rääkimata. RB oleks uks Euroopasse. 80 % tasub ju selle eest Euroliit!

Küsimused jäävad ?     Kaido  28.04 kell 14:34
Rail Baltica läbib kindlalt tulevikus Tallinn-Pärnu-Riia-Kaunase+Vilnjuse lisatee-Varssav jne Berliin+EU

Seega Läti teeb kord oma Riia raudtee terminali,Leedu saab Kaunase-Vilnjuse liidesega ühenduse Vilnjuseni...
Miks meie ei saanud vähemalt Tartut kuidagi liita?
Kas Rail Baltica üldse omab mõtet kui ei kaasata Soomet(läbi tunneli,või...)
Kas trass läbi soo.. on mõistlik?

     Vallo  28.04 kell 14:33
Kristjan Kaunissaar, on nagu kõik RB pooldajad, Putini mõjuagent. Kui neil peaks õnnestuma see koletu, kõige keskonnavaenulikum projekt Eestis, on sinna vaja Venemaa kaupa saada. Tähendab, tuleb täita kõik Venemaa tingimused, mis Venemaal peaks pähe tulema Eestile esitada.
Eestis ja ELis on praegu võimul idioodid. Tähendab, meie ühiskondliku korra nimetus on idiokraatia. Kui kaua veel?