Vox Populi

Millest jääb liikluses vajaka?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

kogu inimkonnale     inimkonnale  27.01 kell 23:03
https://www.youtube.com/watch?v=teTiwmd1IRk Elu pärast surma!!!

http://www.tv7.ee/vod/player/30459/ Elu pärast Elu!

http://www.piibel.net/#q=Hb%209

Kiri heebrealastele 9:27 Ja otsekui inimestele on seatud üks kord surra, pärast seda on aga kohus,
28 nõnda ka Kristus, üks kord juba ohverdatud, et ära kanda
paljude patud, ilmub teist korda mitte enam patu pärast, vaid päästma neid,
kes teda ootavad.

     Elts  26.01 kell 14:46
Selle labase mehe isik tuleks tuvastada ja teda peole mitte lubada.Kena peo ettevalmistust.

     Kalev  25.01 kell 16:57
Pole vaja süüdistada ilmaolusid ega teehooldajaid Probleem algab ikka juhtide kõrvade vahelt, vahel ka autode kehvast varustusest (rehvid). Nii lihtne see ongi.

     Kati  25.01 kell 16:52
Minu tutvusringkonnas on selliseid, kes naeravad nende üle, kes 90ga liikluses "munevad" ja tagaistmel turvavöö kinnitavad.

(olen isegi naerualune nende silmis).

Meil on mentaliteet, et mida rohkem liiklust rikud, seda ägedam inimene oled.

Kohustusliku täiendkoolituse vastu     insener  25.01 kell 16:49
Naiivne Mats metsast arvab et purjus juhtimine ja arutu kihutamine selle tagajärjel lõpeks.Rullnokka ei suuda ükski autokool rikkuda;ainult ratastool.
Talvise teehoolduse tarbeks jääb riigis tehnilisi vahendeid kõvasti ülegi.Talunike moodne tehnika ju seisab kevade ootel ja lumesahk on ka enamikekul traktoriomanikest olemas.Kuni ametnikul on õigus talunikule sinise kütuse kasutamise eest teehooldustöödel trahvi väänata,ei saa seda potentsiaali ära kasutada.

     reaalsus  25.01 kell 16:42
Vajaka on mõnede Eesti autojuhtide mõistusest ja seda isegi ka väga paljudel Eesti politseinikel kes inimesi surnuks sõidavad ja oma tegude eest ei vastuta.
Võib öelda sellistel on kõik kergelt raha eest saadud haridus, autojuhiload jne. ja sellised ei mõtle tagajärgedele...

liiklus     Merili  25.01 kell 16:34
Asju peaks võtma rahulikumat ju.Teed võiks ka ju hooldada paremini või rohkem.

     kodanik  25.01 kell 16:28
Suuremate maanteedega võib rahul olla. Vajaka on teehoolduses, suuremad Eesti riigi rahaneelajad ja kõrvalekantijad on väikestes maakohtades omavalitsused koos omade ettevõtjatega kes korraldavad korruptiivseid hankeid igasugusteks teehooldusteks samas reaalne teehooldus peaaegu olematu, kontroll puudub aastaid täielikult.

KOHUSTUSLIK KOOLITUS SISSE VIIA B kateg      Mats metsast  25.01 kell 16:27
ETTEPANEK - B kategooria juhiloa omanik peaks olema kohustatud 1x 10 aasta jooksul end täiendama autokoolis vähemalt 5 tunnisel teooria ja sõidukoolitusel. Alles seejärel pikendatakse juhiluba järgmiseks 10 - ks aastaks ! See on Riigikogu õiguskomisjoni tegemata töö !

vox-populi      KODANIK  25.01 kell 16:26
KAS saatejuhid ka aru saavad :
Et see on teema on tähtis.
meie helistajate võimalus peaks algama 15:40 ja
16;40 seda Reklaami,,laske peale uudiste ,5-7min on helistajale vähe
Saate järjekorda --saate teie küll muuta --siis läheb ka liikluses paremini -Liiklejad ise ju räägivad-Kuidas tuleks sõita

1972-juht     tean  25.01 kell 16:16
See on meie kiiresti muutuv kliima ja sellest juhid ikka ei õpi; Reka suurest kiirusest lendav lumi -teeb nähtavuse veelgi hullemaks

     mirka  25.01 kell 16:09
1. teehooldus
2. "kiiruskibelemine"
3. egotsentrism

kultuur     Jakob  25.01 kell 15:59
Liikluskultuur meie elanike seas üldisemalt on vajaka. Me ei võta asju piisavalt rahulikult - rapsime, kiirustame ja ei mõtle piisavalt teiste heaolule. Tuleks veidi kannatlikum olla isegi sellisel juhul kui sina kaotad sellega tillukese osa oma päevast.
Tehnoloogia ja ühiskond on üldiselt nii kiiresti arenenud, et meie vaimne tase pole jõudnud sellega kaasas käia.
Liiklus on vaid üks näide.

     juku  25.01 kell 15:55
no see vana taksojuht ajas ikka täiega jaani.see inimene kes rääkis,et ma ei või 60-70 sõita,istugu ise kodus,temasuguste pärast need avariid juhtuvad,kes sõidab kiilakal 80-90 a

Liiklus     Jaanus   25.01 kell 15:51
See on rumal jutt, et vanasti sõideti siledate rehvidega ja midagi ei juhtunud.
Veel 80-ndate lõpus oli Eestis liikluses aasta jooksul hukkunuid u 500. Eelmisel aastal oli see arv 48.
Nii et on ikka vahe küll.

seaduse muutmine     kodanik  25.01 kell 15:20
Liikluses --sõidab 2/ 3 tohmaneid ,kes ei peaks lumisel ja libedal teel üldse sõitma.
pange oma masin seisma ja siis sõida -kui tee kuiv-- päikene juba soojendab
Ja Bussijuht vanuses 71, ei kõlba enam
teenindama bussi täit inimesi. Igal asjal võiks olla kindel lubatud seadus, tervis ja reageerimisvõime kaob ja punkt.
Vananev eestimaa !

Liiklus     Kuulaja  25.01 kell 15:16
Uimerdised, kes tekitavad selja taha suure saba, mis tekitab ohu, kui keegi peaks äkitselt pidurdama. Ka teehooldus jätab vajaka!

Liiklus Eestis!     Uve  25.01 kell 14:32
Eesti liikluses on täielik KAOS. Politse ainult manitseb, et olla liikluses ettevaatlik jne. Ise mitte midagi aga ette ei võta. Politse peaks ohutusest alustama. Politsei ise sõidab reeglina eeskujulikult. Tuled põlevad, kui liikleb ja suunatuli sees, kui ootab mingit põõret.. Sõidetakse täitsa sabas, et tagasõitva auto tuled pole isegi peeglist näha enam.. Meie autojuhid aga süidavad ilma tuledeta( nagu parkivad autod), suunatuli sõttib siis, kui just põõret juba sooritamas.. Tänapäeva autod on mõeldud euroopa teedele, mitte meie kliimas liilemiseks. TULED peavad põlema liiklevad sõidukil, et ta oleks hästi teistele liiklejatele nähtav!! Maanteeamet on raha kokku hoidmas. Eilsed õnnetused maksid kolm inimelu, mis hinnaks ehk paar tuhat.. Eesti liikluses on mõnikümmend prontsenti korralike juhte ja neid kohtab harva. EESTI LIIKLUSES ON TÄIELIK KAOS!