Vox Populi

Mida arvate Tallinna-Helsingi püsiühendusest?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

kah asi     endel  07.02 kell 19:09
Eestil pole sellega mingit pistmist, kui mingil riigil on sellega seoses huvid, siis on selleks Soome. Soomel on majandus ja kaubavahetus ja tehnoloogia. Mingi küla kuskil mere kaldal kus tegeldakse valdavalt alltöövõtuga ja mille arengutase on madal ei oma selle projekti juures tähtsust. Reil Baltic omabki mõtet juhul kui kaubavedu toimub Soomest ja Soome. Pagulasi Eestisse massiliselt ei satu niikaua kui riik on piisavalt vaene.

Pagulased     Krahv  07.02 kell 16:45
Hiljuti olin minagi vaimustuses nii Helsingi tunnelist, kui Rail Balticust. Kui aga paar aastat algas Euroopas suur põgenike laine, siis nüüd arvan kindlalt, et mida vähem suuri otsekanaleid rahvaste segamiseks, seda parem.

     Uku  07.02 kell 16:07
Tallinn-Helsingi püsiühendus loob enneolematud võimalused Põhjamaade- ja Euroopa-vahelise majanduse edendamiseks. Kui sellele lisandub veel Rail Baltica uuendatud projekt, kus koostöös jaapanlastega pannakse püsti kaasaegne ja ülikiire Monorail, siis naudivad selle hüvesid veel mitmenda põlve järeltulijad. Kes teeb, see jõuab...

     Tigedik  07.02 kell 16:01
Tulge mõistusele !Mitu korda lühem eurotunnel läks mitu korda kallimaks ja juba mitu korda pankrotis olnud . Nüüd tahetakse sellega võrreldes kahe küla vahele pikemat tunnelit -mõne katus sõidab ikka täiega .

     sven  07.02 kell 15:56
Miks ei lisata Hyperloop-i võimalust?
Kui palju peaks arvestama seismiliste probleemidega?


Tehku Viljandi tänavad alul korda !!!     MULK Viljandist  07.02 kell 15:50
Praegugi laevadega püsiühendus sisuliselt olemas ! Aga jahh, enne tehku Tallinn Tartu Luhamaa maantee kuni Tartuni neljarealiseks ja andku väikelinnadele valitsus raha, et ei peaks kopse ja makse segi raputama mööda ebatasaseid tänavaid sõites, eelkõige VILJANDI on selline ! Pillimees ei teinud muhvigi Viljandis ära !!!

     Aleksandr Alexandre  07.02 kell 15:35
Iga mõistusega inimene, kellel on vähemalt pool ajurakku, näeb seda "ehitamise" teemat kui totaalset häma

     Ats  07.02 kell 15:30
Sellised suurprojektid tasuvad end ära ainult miljonilinnade vahel.Esimese suurprojektina võiks teha hoopis neljarealiseks VIA Baltica. Sellest oleks lähimas perspektiivis kõige suurem kasu.


     kodanik  07.02 kell 15:15
Kõigepealt mõelgu Eesti rahva heaolust ja looge püsiühendus Eesti rahva ja Eesti valitsejate vahel sest kahjuks on juba palju aastaid valitsus rahvast eemaldunud. Poliitikud ja riigiametnikud elavad justkui omaette maailmas ja Eesti rahvas tuleb neil meelde vaid enne valimisi.
Alles siis mõelgu püsiühendusest kuhu iganes.

Nagunii seda eetris ette ei loeta     Insener  07.02 kell 15:14
Kui nii Tallinnas kui ka Helsingis oleks nii 2-3 miljonit elanikku, tasuks isegi kaaluda. Aga selleks oleks vaja sisse tassida immigrante samas suurusjärgus ja vaevalt oleks mõtet kahe neegripealinna vahele tunnelit ehitada.

     Enn  07.02 kell 15:13
Oeh, jõudsin oma jalgtee lumest "vabastada" (kuku uudistest "uus sõnakasutus") ja ütleks oma arvamuse ka:
1. Kui tahame, et Läänemeri säiluks, siis on igasugune tunnel välistatud. Ehitustööd hävitavad kogu elustiku seal.
2. oleme liiga vaene riik, et sellist projekti ette võtta. Kõigepealt toidame oma vaesed, siis hakkame sinilindu taevas püüdma.

     Heinz  07.02 kell 14:53
Vaene ja madala elatustasemega riik ei peaks mängima rikast. Samuti ei tasu loota, et tulevikus muutume jõukamaks, sest senine kogemus tõendab vastupidist.
Ühistunnel 4-korda jõukama Soomega on aga mõttekam, kui kasutusvajaduseta RB.

     Tom  07.02 kell 14:38
Konkurentsis püsimiseks tuleb väiksematel riikidel võtta suuremaid riske. Tunnel + rail baltic on vajalikud.

tunnel 50a, pärast     tean  07.02 kell 14:19
Pole tänagi probleemi !
Kõik toimib -täna hästi, Ka väga kalli tunnelita !
Kui seltskond rikkaid tahab ise teha tunneli kaubaveoks euroopa,
Siis palun ise tehku