Raadio Kuku

Vox Populi

Kellele on Rail Baltic vajalik?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

REFFIdele     Metsatöll  13.04 kell 22:02
Seda on vaja REFFidele ,toomaks Lätist odavat ALKOHOLI--muidu ei ela ära ja pole ka millegi eest valimispropagandat teha.

kallis rahvas     meelis  11.04 kell 19:47

SÜNDINUD JA KASVANUD RAUDTEELASE PERES 20. SAMMU VÄLIS - RÖÖPAST.ISE NÄHES ENSV RAUDTEE TRANSPORTI JA SELLIST RÄNKA VEDU 27+ AASTAT ;;
AGA MIDA MEIE--EESTI RIIK KALLIL RAUDTEEL --VEDAMA HAKKAB --KAS VIIVAD FOSFORIIDI NÜÜD VÄLJA ?
JA METSAD EEST ÄRA ,MUIDU SEGAVAD

veel arukalt     julia  11.04 kell 17:09
Tegelikult on suurprojektid Eestile ohtlikud, sest juba praegu ei leidu piisavalt autojuhte, kes prügi veaksid. Kui need suurprojektid käima lähevad, siis upume prügi sisse päris kindlasti.

arukalt     julia  11.04 kell 17:05
Tõepoolest, milleks Eestisse Rail Baltic? Rahvas on vastu, nii et poliitikutel oleks viimane aeg teha otsus, et see projekt lõpeb Riias. Lätis on mingisugust rahvast ja mingi tootmine, meil mitte eriti. Mis puutub Soomesse, siis sellise arengu puhul on neil mõistlik kaevata tunnel Stokholmi ja eestlased rahule jätta, või jätta see tunnel kaevamata ja vedada kaubad laevadega. Euroliidul võiks ju olla ka üks reservaat, kus loodust ei rüüstata ja pärismaalasi ei segata.

     Veiko  11.04 kell 16:27
Helistajate jutust jäi kõlama, miks ei kasutata ära olemasolevat raudteed. See on võimatu, sest RB tuleb Euroopa laiusega so. ca 15cm kitsam. Meil praegu ei ole ühtegi sellist rongi, sealhulgas ka uued "porgandid" ja vaevalt niipea neid tulebki. Teiseks ei saa olemasolevat raudteed kasutada, kuna kiirused on suuremad ja ohutuse tõttu peavad olema ka pöörderaadiused suuremad, mis muudab olemasoleva raudtee kasutamise absurdseks. Pluss poolelt, aga Soome huvi tõus Tallinna ja Helsinki vahelise tunneli vastu, on ka soov pikendada RB Helsinkini ja see tähendab ka käibe kasvu.

märkus     Küllike Reimaa  11.04 kell 16:20
Mõlemad,Kivimägi ja Kaunissaare olevat pärnakad.

RB     Küllike Reimaa  11.04 kell 16:16
Naljaga pooleks, eks Toomas Kivimäele ja Kristjan Kaunissaarele, kui asi nii tõsine ei oleks.
Kui me vaatame seda meie kalli Eesti kaarti, siis põhjast lõunasse viib kolm raudteetrassi. Kas ikka on vaja veel neljandat? Pärnu on suviti niigi rahvast pungil ja ühendus Tallinnaga hea, elu keeb, raudtee tuleks lihtsalt korda teha. Tartu kaudu Riiga, ka see ühendus on praegugi olemas, vaja vaid korrastada. Üks huvitav kant on Viljandi ja sealt Karksi-Nuia või Mõisaküla kaudu Valmierasse, ka see tee on kunagi olnud. Võib olla olekski see liin kõige mõistlikum kiirteeks ja kitsarööpmeliseks teha, saaks see uinunud kant ka elu sisse. Või on vaja see uus trass riigikaitselistel kaalutlustel mererannast käima panna? Ei usu. Üks huvitav küsimus veel, kui kiirelt need kaubarongid siis sõitma hakkavad, et neile kiirteed vaja, ehk logistavad edasi Tartu kaudu ka siis kui imerenn keset Eestit valmis või siis logistavad selles uues ja inimesed reisivad ikka vanadel teedel.
Selge on see, et ülikoolilinn Tartu peab omama head ühendust nii Tallinna kui Riiaga ja seoses mõistliku trassivalikuga oleks see võimalik.
Väita, et 400 inimest, tarka inimest, on RB vastu, on vale. 400 ja palju enam on vastu arusaamatule trassivalikule mitte heale ühendusele Euroopaga.



mets     Linda  11.04 kell 15:01
Ma ei näe siin saates, "mida teeme meie ise", teemat METS. Küll aga kuulen ma kuku raadios kümneid kordi päevas reklaame, mis anuvad metsa maha müüma, taustaks harilikult linnulaul, veevulin, puudekohin ja muud hääled, mis puuduvad sealt, kust mets maha võetud. Eriti torkab kõrva üks onu Metsatervenduse Osaühingust (juba see nimi vajaks auhinda), kes niiiiiiii väga hoolib metsast ja meist kõigist, et ajab nutu peale. Teie, kuku raadio, elate metsa hävitamisele üles kutsumisest. Kas see ei häiri teie und?

     Vallo   11.04 kell 14:23
Eesti kõigi aegade keskkonna vaenulikum rajatis Rail Baltic on vajalik ärikate kambale, kes selle ehituselt loodavad omale raha kokku kühveldada. Pärast valmimist toodetav kahjum jääb Eesti maksumaksja kanda. Poliitikud, kes seda toetavad on ilmselt kinnimakstud. Seega, neid igatseb vangimaja.