Vox Populi

Mis rahustaks meie liiklust kõige enam?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     Martin  18.04 kell 16:59
Kulla KuKu! Palun blokeerige see tädi ometi ükskord ära, kes IGA jumala päev oma alkolukust heietab. SIIBER on juba.

Ärakeelamine     Metsatöll  18.04 kell 16:51
Kõige rohkem rahustaks kogu auto-,bussi-, trammi- ja rongipargi ärakeelamine.

     Tiiu  18.04 kell 16:50
Kui esimene helistaja muust elust välja lülitada teda selles osas käpardiks nimetada. Kas satub märatsushoogu? Ilmselt küll. Põhiline ongi kellegi teise alavääristamine ja enda paremaks pidamine.

Surnuks rahustatud liiklus      trellid   18.04 kell 16:46
Kui liilust muuta vastu oksa iga päev kuritahtlikult aeglasemaks ja liiklust korraldada ainult läbi stop and go ning pideva hirmu tootmise ei saa juhtuda midagi muud, kui väga aeglane, ohtlik ja närviline liiklus ja selle põhjuseks on harimatud kuritahtlikud ametnikud.

Et mida rohkem seda liiklust asendustegevustega "rahustada" seda hullemaks EU aeglasemas liikluses olukord läheb.

Ja nii kaua, kui teadmata kohast kogu riigi liiklust korraldavate inimeste haridused on salastatud ei saa me rääkida mõistagi millestki muust kui kuritegevuset mitte liikluse korraldamisest.

https://www2.politsei.ee/et/kontakt/teenistujad/teenistuja.dot?pid=560302

     rõõmsalt saeme oksa, millel istume  18.04 kell 16:44
Kuidas on võimalik, et 12 klassi riigieksami saab läbitud 1 punktiga?

valede vahenditega valede probleemide la     PPA suurpuhastus   18.04 kell 16:40
Lõpetada liikluse „rahustamine" ning valede vahenditega valede probleemide lahendamine selleks tööks täiesti ebakompetentsete inimeste poolt kelle töötulemusi mõõdetakse puuduva kompetentsi tõttu Excelis trahvikvootide täitmise alusel ehk riigi suurimal asutusel on selles politsei maffiariigis on absoluutselt tingimusteta kõige suurem motivatsioon kuritegevust toota millest ongi saanud selle riigi üks suurim probleem tänaseks.

Eestis trahvitakse EU kõige aeglasemas liikluses maailmas kõige suurem hulk inimesi elanikkonnast läbi liikluse EU kõrgemate baastrahvide läbi. Selline tööstuslikult toodetav tegevus pooleteise miljonise kulu juures päevas laastab riiki iga trahvi euro kohta maailmarekordilises mahus.

Sm.Trahvi-Anvelt on kirjutanud riigieelarvesse juurde veel 10M trahvikvoote 14M veel täiendavalt juurde olukorras, kus monofunktsionaalne politsei juba ei löö risti ette üks kõik kuidas trahve välja pekstes (€36 000 päevas / 365 p/a) ja ise tahtlikult kuritegevust tootes. Kuidas kogu selles olukorras plaanitakse edasi minna ikkagi, kus ollakse ühiskonna terroriseerimisega jõutud täieliku absurdi mediaan palga mahus trahvide eest esimestel rikkumistel kuskil tavapäraselt eraldatud sõidu radadega kõige pikema sirge lõpus jällegi mingit „liikluseturvalisuse“ ja „rahustamise“ seonduvad probleemi lahendades, kus mitte iial pole ühtegi avariid ega õnnestust toimunud. Kas ühiskond tõesti vajab sellist ainult kiirusemõõtmise teenust sellise kolossaalse eelarve eest politseilt, kus kogu ülejäänud töö on tegemata? Samal ajal kui politsei väga üheselt keeldub Eesti riigi seaduseid täitmast, seaduseid jõustatakse ülimalt valikuliselt ning varjamatult nauditakse kohtusüsteemita riigis maad võtnud ametnike täieliku seadustevälist nullvastutustega elu.


Liiklus saab paraneda vaid läbi teadmiste ja oksuste paranemise, Eestis lubade väljastamise mehhanism on alla igasugust arvestust mis absoluutselt ei arvesta Eesti elanikkonna väga spetsiifiliste eripäradega nagu väga halb koordinatsioon, väga madal reaktsioonikiirus, täielik suutmatus ette mõelda, oma tegude tagajärgede tajumist ning dünaamilist liiklumist üldse mõista. Kogu selle surma kokteili lahendamiseks pole olemas mingi pedagoogilist mehhanismi kus autokoolides õpetavad riigi harimatumad inimesed PPA ametnike kõrval. Ehk kogu probleem algab mendistunud autokoolidest. Iga ekspert on öelnud, et Eesti vaja vähemalt kolme rahvusvahelise klassi ringrada mis peavad olema väga selgelt lubade koolituse mehhanismi liidetud. Seniks kuniks aga Eesti riigis ei tööta mitte ühte ainsat liiklus ja linna planeerimise haridusega inimest on selge, et läbi liikluse tahtliku ja üha kallima takistamise olukord läheb iga päev ainult hullemaks ja võimekas elanikkond vaid lahkub. Ilmselgelt sellisel kujul pidev kuritahtlik kiirusepiirangute langetamine kus täiesti harimatu korruptantide Maanteeameti venementide puhkekodu toodab PPAle kuritegevuse ja väljapressimise aluseid vaid ette ei saa muuta asju paremaks. Kui liikluse takistamise asemele liikluse sujuvaks ja kiiremaks tegelemisega tegelema ei hakata ei muutu ka midagi paremaks. Valgusfooride rohkus on alati igas riigis liikluskorralduse kompetentsi puudumise kõige parem indikaator. Tallinnas on foore mis on eranditult alati kõik punased sest on vaja ju rahustada EU üha saastunuma õhuga linnas liiklust takistada ja stop and go massiivi tekitada mis paneb inimesed lõpuks jõuga sellest venimise massist läbi sõitma sest liiklusesse lisatakse iga päev üha saamatumaid teadlikult toodetud kõik-on-ohtlik inimesi, kes ei suuda rohelise tule all isegi kohalt võtta. Sinna lisada poliitiliselt toodetud veloidiootide mass kellel on vaid nõudmised aga ei ühtegi kohutust mille peavad kandma kogu ülejäänud ühiskonnaliikmed ning politsei teeb endast kõik, et velo terroristide maht üha kasvaks kellel ei ole ei liikluses osalemiseks vaja ei lube, tehnoülevaadet ega kindlustust põhjustades juba poole õnnetustest kõik teised sõidukigrupid liidetuna. Politsei ei reageeri endiselt üks kõik kui palju neile ka pöördumise ja avaldusi ei kuhjuks. Eestis liiklus on harimatute ja parasiitamenitike ja kuritegeliku maffiariigi nägu, kus tegevuse ainsaks aluseks on kuritahtlikus ja äraspidine pahatahtlikus millist tõesti ei ole võimalik kuskil maailmas enam kohata sellises mastaabis. Selle olukorra eest on üheselt vastutav PPA täiesti kompetentsitu sadu miljoneid aastas põletav kurjategijatest juhtkond ja venementidest pätikari Maanteeametis kus kogu süsteem on rajatud nii, et keegi millegi eest kunagi ei peaks vastutama. Liiklus saab muutuda paremaks vaid läbi professionaalse liikluseplaneerimise ja kõrgel tasemel juhtide koolituse ja õppe. Need on kaks asja mida mitte iial pole Eestis eksisteerinud. Selle asemel tegeleb politsei üha saamatumate surmakolonni pilootide julgustamist ja sellisel käitumise mudelile ergutamist ning karistame kõiki kelle on paremad oskused ja lülitame nad tasa sest sellises elemendist on totalitaarsel riigil vaja lahti saada millist probleemi lahendatakse tavapäraselt tuntud mehhanismi läbi just läbi liikluse, et mandaaditud hädavarased saaks võimul püsida ja neid keegi ei saaks ohustada tugevamate isendite poolt. Ehk me räägime maffiariigist kus asju nimetatakse teiste nimedega selleks, et vett segada ja oma tegevuste agendasid maksimaalselt varjata. Eesti on üheselt kriminaalne politseiriik kus PPAd "juhib" pressiteadetega harimatu kurjategija.


tühi-tähi     rein  18.04 kell 14:39
Kui autojuhtideks oleks robotid. Need ei oma emotsioone ega ole rahutud, seetõttu ei kandu inimeste närvilisus liiklusesse. Inimestele midagi selgeks teha on niikuinii võimatu.