Raadio Kuku

Vox Populi

Milline peaks olema Eesti uus liikluspoliitika?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     Uku  31.07 kell 17:10
Eesti uus liikluspoliitika peaks rohkem rõhuma liiklejate väära mõtteviisi muutmisele, kuna iga inimese mõtteviis määrab tema elustiili. Liiklejate mõtteviisi muutes muutub ka sõidustiil. Nii lihtne see ongi...

     Marek  31.07 kell 16:56
Kusluures kunagi pandi roolijoodikule registreerimisnumbrile ette "O" Ka täna rakendada sama teemat, et häbimärgistusega number autole külge lisaks trahvile.

     kodanik  31.07 kell 16:48
Aastaid on olnud Eestis liikluspoliitika politseiriiklik ja korruptiivne, viimastel aastatel on päris käest läinud, lausa maffiaks muutunud praeguste politseijuhi ja siseministrite juhtimisel, kus politseinikud, prokuratuur ja kohtud lavastavad tellimuse peale süütegusid tehes süütuid süüdi, tungides isegi ärategemise eesmärgil aluseta öösel eravaldustesse.
Uus liikluspoliitikaga peaks täielikult vabanema sellest tohutust harimatust korruptiivsest Eesti süüdimatust ametnikearmeest igas riigi valdkonnas ametkonnas.
Kui Eesti riik ja valitsus ei võta selleks midagi ette siis tagajärg saab nendele endile ja kaasosalistele olema väga kurb.

     Rein  31.07 kell 16:10
Praegusel nutitelefoni ajastul on tõesti võimatu politseid märgata.
Ise olen viies FB grupis ja politsei asukoht on alati teada.Vahet pole kas mingi era Škodaga või politsei värvides.Sama on igasuguste kalainspektorite, keskkonna inspektoritega, kaalujatega, tolli ja muu selliste kontrollidega.
Sõna liigub ja kasu on null.
Pluss veel reaalajas töötavad Waze taolised äpid.
Arvan, et ainuke mis rahustav on see, et politsei sõidab trassil ja ei passi kuskil vilus kiiruse ületajaid.Eravärvides auto ei tausta näiteks mingit moodi liiklust, ainult korjab trahve riigile.Võtke parem kõrvalised teed kõrgendatud tähelepanu alla kus juba reede õhtul hakkab joodikute ralli pihta.

     driver  31.07 kell 16:08
Euroopalik.
Korralikud,turvalised maanteed, kiirteed, kus saab tänapäevastele autodele vastava kiirusega sujuvalt, tõmblemiseta sõita. Lubada euroopalik 0,5 promilli, et õpetada rahvale mõõdukust alkotarbimisel.
Mida karmimad piirangud ja hirm politsei ees, seda suurem tõmblemine, liiklusraev ja stress liikluses.


kõik mitte autojuhid on ummistanud eetri     Leiks   31.07 kell 16:06
Kukus on kõik need kõikide asjade spetsialistid kohal kes ise mitte kunagi ei ole nende asjadega tegelenud millest nad räägivad.

Millega on põhjendatud kehtivad piirkiirused Eestis? Kust kohast on võimalik leida ikkagi selle tegevuse teaduslikud ja mõtestaud alused? Teeme 3 realise metall aedadega tee mis on sama lai kui 4 realine tee ning paneme sinna 90 märgid välja ning vahelduseks sinna keskele ka mõne 70 km/h märgi. Sassis olete te inimesed Eestis tõesti või, et sellisel laus varatamisel ja riigihanke riigiriisumisel toimuda lasete?

Piirkiirus millega on põhjendatud Euroopa madalamate kiiruste juures, kus politsei õhutab inimesi liikluseeskirju rikkuma ning liiklust veel selle kõige juures takistama. Kuidas see kõik on OK nagu kõik see üli valikuline seaduste jõustamine üks kõik, kui palju seaduseid selle käigus rikkudes? Kust kohast jookseb see piir ikkagi siis lepime kokku või ongi see piir nüüd seal kuhu Vaher ja Ratas selle panid, et väärtegude puhul ongi nüüd normaalne surmava jõu rakendamine ainsa riigina maailmas? On täiesti normaalne võta maksumaksja raha eesti autosid ning jätkata nendega massiliselt inimeste surnuks rammimist? Kas te raalselt teatea kui palju kergeid, raskeid ja väga raskeid avariisid politseiamet reaalselt aastas teeb täpselt null karistuste juures samas kui elanike mõõdetakse sajandike ja tuhandike kaupa ning mõistetakse maailma rangemaid karistusi täiesti absurdsete asjade eest mis enamasti on eraldatud sõiduradadega teelõikudel, kus kehtib 50 km/h massiivne kiiruse ületamine. Eestis trahvitakse aastas maailmas kõige enam inimesi elanikonnast läbi liikluse. Selle kõige juures räägitakse, et ei ei ole ressurssi tööd teha!!!! Et kuidas palun? 10% elanikonnast saab trahvi? Trahvikvoodid on astronoomilised mis on teinud liiklus nii ohtlikuks, et inimesed on valmis väga raskeid liiklusõnnetusi põhjustama juba, et vaid ei jääks mendile vahele aru andmata oma tegude tagajärgedest. Ehk politsei konkreetselt ohustab iga päev elanikkonda ja põhjustab massiliselt väga liiklusohtlike olukordi. Seda, et need inimesed liikluseeskirju ei tunne ja sõita ei oska on veel omaette totaalne katastroof küll aga on nad pädevad tasalülitama ülejäänud ühiskonda, kes seda tegelikult väga hästi suudavad teha. Kuidas see parandab liiklusohutust kõigi nende ebaseaduslike surmakraavidega, mis tuli likvideerida?

Minister erru     Ats  31.07 kell 15:58
Alustada tuleb ministrist, kes selgelt ei ole oma ametiga hakkama saanud.Koht tuleb anda teisele erakonnale, sotsidel ei ole peale Saare ühtegi normaalset ministri kandidaati.

Rahustame EU aeglasema liiikluse surnuks     IQ   31.07 kell 15:54
Me ei vaja mitte järelvalvet ja politseiriiki vaid oskuseid ja haritud liikluskorraldust korruptsiooni asemel.

Ärgem unustagem, et praegune ohtlike trahvikaamerate süsteme seadustati täiesti ebaseaduslikel alustel ja on ebaseaduslik tänaseni pankrotis riigieelarve täitmise eesmärgil vaid.

Trahvimine ei paranda ühiskonna kvaliteeti mitte iial, ainult kõrgel tasemel haridus ja kultuur saab seda teha.

     Tiiu  31.07 kell 15:54
Mitte ainult liikluspoliitika ei ole tähtis. Kuidas kasvatada inimesi, kes ei ole järelvalvest sõltuvad vaid teavad ise mida teevad. Olen õppinud vihkama ütlust, et nõukaajal kõik varastasid. Ei varastanud kõik. On palju inimesi, kelle sisemine väärikus ei luba mistahes ajal varastada. Me peame kasvatama lapsi, kes austavad iseennast ja teisi.

harimatu vene mendi maffia on meie probl     Anna Püss   31.07 kell 15:47
Mitte üks inimene totalitaarses varaste poolt varastele loodud mentiriigis ei tule aga selle peale, et Eestis reaalselt puudub autokoolide kogu süsteem ja inimesed reaalselt ei oska mootorsõidukitega sõita. Kogu selle õuduse juures on ikka väga olematud õnnetuste näitajad Eu harimatuma täpselt null haridusega inimeste tehtud liikluskorralduse ja teedevõrgu planeeringu juures. EU aeglasemat liiklust nende lõputute karistuste juures saab sama hästi ravida nagu Eesti EU harimatum „valitsus“ on ravinud Eestis kõiki muid probleeme mis on toonud endalaga vaid üha suurema kapitali väljavoolu, EU suurima kapitali ekspordi, ajudeväljavoolu kus iga päev jääb riigis üha vähemaks nii teenuseid kui tooteid ning mitte midagi ei toimi.

Kogu see varastest ja kriminaalidest koosnev täiesti harimatu venemendi maffia tuleks kõige pealt laiali lüüa ja vangi panna ning siis alustada nullist. Eesti liiklusel pole häda midagi kui poleks neid ajupestud hulle mida politsei on jõuga tootnud teisi inimesi liiklusesse vigastama ja tapma.

Kuidas saab olla võimalik, et kui nagu artiklid toovad välja väga selgel, et muutust pole liikluses toimunud ei tekki kellelgi küsimust, et kõik kogu PPA tegevus on olnud vale ning õnnetusi põhjustav. NULL analüütiline mõttevõime ning suutlikus oma vigu tunnistada nagu eestlaste puhul ikka keda ei ole mitte keegi maailmas mitte kunagi ühtegi oma viga tunnistamas näinud.

Tunnistage üks kord, et kogu see venemendi mentaliteedil toimuv tööstuslik kuritegevuse fabritseerimine politsei poolt Eesti teedel ja tänavatel ebaseaduslike trahvikvootide täitmiseks mille rekord mahud on kriminaalist sm. Trahvi Anvelt Eestisse toonud inimesena kelle varjamatu eesmärk on alati olnud Eesti ja Eesti inimesed hävitada ning rajada totalitaarne vasakpoolne politseiriik mida mendimaffia on juba väga ammu väga süsteemselt edendanud riigis. Probleem täna ilmselgelt ei ole mitte niivõrd liiklejates, kui parasiitametnikest kriminaalide armees, mis on maailma kõige suurem per elanikkond maailma ühes kallimas riigis per kodanik. Eestlased on ülekeskmise head juhid, kui oleks ühte ja arusaadav liikluskorraldus, mis ei rajane ainult tasalülitamisel, hirmul ja trahvimisel, kus mendid loovad endale jõukohased tööülesandeid, mis siis kangelaslikult viisaastaku plaani ületades täidetakse üks kõik, kui suurte kahjudega ühiskonnale. Töö efektiivsust mõõdetakse Excelis vaid toodetud kuritegevuse mahtude järgi. Oot mis mõttes see on ühiskonna teenimine ja millal me selle tegevuse vajalikkuses kokkuleppisime samal ajal kui kõik töö mis teha vaja on tegemata ja 110 ei ole hetkel kui vanamutt sul nägu täis ei sõimaks ja toru hargile ei virutaks ka väga raskete vara või isikuvastaste sündmuste puhul. Neid teenuseid mida sadade miljonite eest aastas riigi suurim astutus jõuga „osutab“ ei ole riigi suurimalt asutuselt mitte keegi mitte kunagi tellinud. Eesti riiki juhivad kõige harimatumad ja nõrgemad isikud rivilõpust ja see on ka Eesti liikluse suurim probleem. Ei ole madalama haridustasemega ametnike kui on PPA's kus suvaline kutsekas kes ise ennast taastoodab tehti jõuga kõrghariduseks mida ta ei ole ja milleks ta kunagi ei saa. PPA juht on täiesti harimatu pätt, kes ei oleks iial saanud PPA juhiks saada konkursi tingimuste kohaselt. Kuidas ta sai sinna? Põnevad riigihanked on aga võtnud rekord mahud vennikese kollaste kaartide sajus ning ükski kui mastaapne kriminaalkuritegu ei kõiguta miilitsat positsioonilt jällegi. Kuidas see on võimalik? Sm.Anvelt on aga hea näide sellest kuidas ükski haridus ei suuda rikkuda geneetilist kommunisti ja idiooti kellel lihtsalt kõik ajud puuduvad. Seda inimest ei ole ühiskond kunagi sellele tööle volitanud, miks ta on seal? Puudub kompetents ju täielikult rääkimata elementaarsest loogika ja analüüsi võimekusest. Tegemist on fenomenaalselt rumala inimesega kes mitte iial ei tohiks saada tööd mujal, kui paremal juhul tootvaltööl. Ei ole ju saladus, et tegemist on totalitaristiga kes varjamatult sõnastab, et kogu ühiskonda ei ole mitte vaja harida ja koolitada ning liiklus ei ole vaja korraldada selleks päris hariduse saanud võimekate inimeste poolt vaid inimesi tuleb hoida pidevas ja katkematus hirmus, mis on asi mis tapab liikluses kõige kiiremini ja efektiivsemalt täiesti üheselt. Ehk siseminister on inimene kes nõuab keskonna loomist mis tapaks kõige kiiremini ja rohkem inimesi. Miks see inimsuse vastane jätis ei ole vangis ja ühiskonnas eraldatud? Kas te tõesti ei saa aru mida see inimese sarnane jätis suust välja ajab? Arvamuse vabadus on OK aga inimeste mass tapmisele sisuliselt ülesse kutsumine sest tegemist on tegelikult täiesti harimatu venemendiga ülesse kutse ei ole OK. See inimene on ühiskonnale ohtlik täiesti üheselt nagu kõik kommunistid kelle agenda on varjamatult häving. Kui Eesti ei vabane kõige pealt alaväärsetest venementide maffiast ei ole mitte iial normaalne areng ja elu Eestis võimalik. Kui probleem süveneb on selgelt kõik seni tehtud viimastel kümnenditel olnud valesti tehtud nagu kõik seda väga selgelt teavad. Kuna kõige selle põhjustad vastutusele võetakse? Enne kui pole vastutust tehtud tegude ja otsuste eesti ei saa juhtuda midagi muud kui mis juhtub valede probleemide valede vahenditega lahendamise puhul ehk probleemid eskaleeruvad vältimatul ja see on Eestis mastaapse väljaränded juures ka juhtunud. Ja läheb veel hullemaks. Jõustage kogu see sm. Anveldi järgmine jama ja kaptali ja ajuväljavool vaid jätab kasvu ja see kord selle 10% hulgast kes kõik maksud on seni maksnud ja kogu seda jama üleval pidanud. Kui aju on nii madalalt arenenud, et ei suudeta mõista, et liiklus on majanduse vereringe ning selle peatamine peatab ka majanduse EU kehvemas ainult kahjumis olnud majanduses tuleks minna kas kooli või ravile. Kui mul kulub Eesti läbimiseks EU aeglasemas liikluses EU kallima km hinnaga juba sama palju aega, kui poole ¼ - ½ Euroopa siis midagi on kuskil väga valesti läinud ja keegi on selle eest ka vastutav.


Linnavalistuste terror peab lõpema      Kriminaalide sponsor   31.07 kell 15:16
Saate te inimesed aru ka kui palju sellised Trialtoni tüüpi üritused mida iga kilekoti vend täna välja mõtleb riigile ja ühiskonnale kahju toovad mida need maakatest harimatud null mandaadiga vennad seal linnavalitsuse aga järjest heaks kiidavad? Reaalselt pole võimalik enam elada kus iga ahff arvab, et nende alad mis mida kedagi ei huvita tuleb inimestele jõuga peae sundida a la Jalgpalli korruptsiooni masin. Lõpetage ära see!!! Ja kuidas on võimalik, et linnavalitsus pidevalt töötab ainult linnakodanike ja maksumaksjate vastu küll aga nende taskust iga päev palka ja maksuvabastust nõudes mida väljutatakse seinast sinna ise tuleva raha läbi??

kahepalgelisest ühiskonnast     kahepalgetu  31.07 kell 15:15
Autode hulga vähendamiseks tuleks seadust muuta selliselt, et liiklushuligaanide kuritegelikult kasutatud sóidukid tuleks hüdraulikaga kokku pressida ja neid liiklushuligaane nädal aega seina küljes ketis pidada. Liiklushuligaani vara tuleks konfiskeerida samuti nende vara kes liiklushuligaanide tegevust avalikult óigustavad. Kuna enamik meie valijatest pole seaduskuulekad pole tegelikult midagi vaja teha, sest neile ei meeldi kord ja seetóttu peavadki meie inimesed pättide terrorit taluma: väljapääsu lihtsalt pole, on liberaalide diktatuur.

teed ja autokool rangemaks     1955 s, juht  31.07 kell 15:12
Ainult punktisüsteem ei päästa ja Päästaks siis ,kui toimuks juhilubade peatamine!
Aga Politsei Nägemine liikluses juba paneb rikkuja ja paadunud päti ilusti küll liiklema-Kui tahab veel juhiluba elus omada!
2. Sm, Anvelt ja Sirkel ja teised OINAD:?Suurem kasvav autode arv eestis ja kolme rida ikka peateedel ei ole Autokoolid --võiksid oma Õppesõitude tunde ja õpetamist
koolis pikendada!
:MIKS 1970-1974 aastal olid tugevad AUTOKOOLID JA ÕPETAJAD kutselised juhid ? Ensv küll --aga väljaõpe palju pikem? Olime kõik Sõjaväes juba tegijad poisid



Kahepalgeline raadio     mõtlevale inimesele  31.07 kell 14:44
Jutlustate liikluse reguleerimisest, rahustamisest, teete intervjuu liiklusjuristi Sirgiga ja muu bla bla bla. Samas oli teie tänases kavas autosaade, kus kolm rullnokka esimese kolmandiku saatest arutlesid tõsiselt selle üle, kuidas sooritada möödasõitu teedel 88-90 km/h VENIVATEST autodest. Varem pidasin roonemaad mõistlikuks inimesest ja tema eesti keele kohatist solkimist väikeseks hälbeks. Sellest saatest selgus, et tegemist on täieliku liiklusmölakaga, kes PEAB igast eessõitjast mööda saama. Teised saates osalejad tundusid samasugused amööbid olevat. Masendav, KUKU, lihtsalt masendav.

     VP  31.07 kell 14:33
Moistlik jutt hr Sirgilt, Anveltilt mitte niivaga. Keeraksin veel vindi pealegi ja pakun, et politseiressursside vabastamiseks voiks kaotada alkoholi nulltolerantsi. Pisimenetlemiste asemel voiksid politseinikud olla nahtaval maanteedel.