Vox Populi

Kas eelistate Helsingi- Tallinna tunneli rajamist või Eesti põhimaanteede ehitamist neljarajaliseks?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     elektritsaabtasuta blogspot com   27.11 kell 17:36

Kütuseta lendavad
tsepeliinud on lennukitest kiiremad sest tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama ja
ei vaja maandumisrada, maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta.

Vesinik on ohutu
gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.


Tsepeliine kasutatakse
Saksamaal,USA -s,Kanadas,Jaapanis,Venemaal.
Tsepeliini
hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne.

Kütuseta lendavad

tsepeliinid
on lennukitest kiiremad sest ei vaja maandumisrada ja maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta



Vesinik on ohutu
gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.


Kütuseta lendavat
Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne
Kütuseta lendavate

tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama.


Kütuseta lendav tsepeliin

Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne

     elektritsaabtasuta blogspot com   27.11 kell 17:31
Tasuta kütus majadele ja autodele. Peter Salocher jt.
https://www.greenfuelh2o.com

https://youtu.be/qRZY_R1fdHI

https://youtu.be/ThgwvIzaikc

https://youtu.be/CrShsQjvqAY

https://youtu.be/qdDoxQEwMxU

https://youtu.be/WkEX5cToTaw


Eesti kingib Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10 miljardit eurot, selle asemel saab hooneid kütta ja sisepolemismootoreis kütusena kasutada vesiniku mida saab tasuta vesiniku hho ge.ne.ka abil



HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
HHO genekas paigaldatakse sisepolemismootorile, see asendab bensiini ja diisli vesinikuga. Ka hooneid saab kütta tasuta vesiniku hho geneka abil.

Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
Omavahel ühendatud anumates olevale
veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
Filmis "Kiired ja vihased" NOX gaas on vesinik.
Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
Vaata www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
Vesiniku oktaanarv on 110.

P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.

Reply

AnonymousNovember 9, 2019 at 6:24 PM
https://youtu.be/AMlAOZArvA4

Reply

AnonymousNovember 9, 2019 at 6:31 PM
https://youtu.be/loDtI2c8LXw

Reply

AnonymousNovember 16, 2019 at 2:53 PM
https://youtu.be/M2SI5le_eEw

Reply

AnonymousNovember 16, 2019 at 3:04 PM
https://youtu.be/gnukyxWngcc

Reply

AnonymousNovember 19, 2019 at 8:01 PM
https://youtu.be/qxBqDlNv3KM

Reply

AnonymousNovember 19, 2019 at 8:19 PM
https://youtu.be/m9gwxEzgXpw

Reply

AnonymousNovember 21, 2019 at 6:29 AM


Eesti maksab varjatud maksudena Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10 miljardit eurot
Bensiini-diisli ja vene maagaasi asemel saab hooneid kütta ja sisepolemismootoreis kütusena kasutada vesiniku mida saab tasuta vesiniku hho geneka abil.

HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
HHO genekas paigaldatakse sisepolemismootorile, see asendab bensiini ja diisli vesinikuga. Ka hooneid saab kütta tasuta vesiniku hho geneka abil.

Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.

HHO genekas toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks.

Veest vesiniku eraldamiseks on efektiivseim kuiv
elektrolüüsi aparaat.Ta ei ole kuiv aga nimetus on selline.
Internetis nimetatakse seda hho generator.
Vaata w w w .instructables.c o m seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
Vesiniku oktaanarv on 110.

HHO genekas annab tiivad.

Reply

AnonymousNovember 21, 2019 at 9:20 PM
https://youtu.be/lsQg3DQAoaQ

Reply

AnonymousNovember 22, 2019 at 4:47 PM
http://akb.kiev.ua/

Mnjahh     läkski vaidluseks  27.11 kell 16:59
Kui tunnel lõpeb Poolas on see kasulik Poolale,nendel on teede võrk juba OK ,saab sealt kiiresti edasi küll,Sama on teise otsaga,sealt saab ka kiiresti edasi..
Meil on siin tupik täna.
Aga jah raha ju pole,meil on tasuta transport..vanades harva väljuvates bussides...

     mart  27.11 kell 16:50
Kindlasti maanteed, et parandada turvalisust, vähendada sõiduaegasid (odavam kui raudtee dotatsioonid).

Mina oleks nõus maksma teekasutustasu nagu näiteks Euroopas Austrias, Horvaatias ja mujal (vinjetid).

Lollidemaa     Loogiks  27.11 kell 16:50
Kui tunnelini ei paase mooda Poola kylateid siis milleks see tunnel vajalik on?

     talnast  27.11 kell 16:38
Eestile on vaja tunnelit sama palju kui railbaltikat (tuletab väga meelde veneaegset Balti raudteed!). Nagu seale sadul, ainult et siga peab seda veel aastasadu sadula eest maksma... Neid vajavad soomlased ja hiinlased.
Põhimaanteed tuleks ehitada 2+1, arvestades igaks juhuks vajadusega (äärmiselt ebatõenäoline!) rajada 2+2 maanteed. Statistika ei näita, et 2+2 variant vähendaks avariisid. 2+2 on õigustatud ainult sihtkohtade (Tallinn, Tartu, Narva, Pärnu) läheduses. Sea suu sekki mööda, ütleb eesti vanasõna.

nagu see küsimus oleks     rahva otsustada  27.11 kell 16:02
- üksteisest sõltumatud projektid ,nende raha tuleks samuti erinevatelt allikatelt taodelda..
Tõsi riigil pole mõlema jaoks korraga raha.
Paraku kui teha põhimaanteed 2x2 realiseks on raha veelgi vähem.Nimelt pole 2X2 maanteid talvel võimet hoida sõidetavatena.

Seega 1)teedele möödasõidu taskud 2) tunnel koos Railbaltic raudteega (on turvalisem tee ja turvalisuse tagaja)
3) 2x2 põhiteed

     Mirka  27.11 kell 16:01
Helsingi ei asu ju saare peal, mis tunnelist me räägime? Teiseks võiks tunneli rajada Saaremaale, siis jääks see saareks. Kolmandaks, maanteed võiks meil juba ammu olla neljarealised kui seda oleks peetud tähtsaks.

     .  27.11 kell 15:57
Tunnelit ei taha , tehke parem sild Eesti-Soome vahele,nagu Venemaa tegi Krimmi.Kui ise ei suuda,paluge Venelt abi.

     Tarmo  27.11 kell 15:53
Tere
Puhtalt liiklusohutuse tõttu eelistan maanteede ehitust.

     Tiiu  27.11 kell 15:51
Ehk ei ole küsimusega kooskõlas, aga Hiina raha siia vaja pumbata ei ole vaja.

     kuulaja  27.11 kell 15:44
Tunnel+railbaltic

AUTOJUHT     LIBE TEE,,  27.11 kell 15:26
MINA täna NÄEN SEDA
ET MEIE VALITSUS JA RIIGIKORD
EI TULE TOIME .---ISEGI TEEDE--HOOLDAMISEGA

     kuidas elad, e-riik?  27.11 kell 15:17
Eesti IT tase hakkab maha jääma, kuna IT-õpetajaid on sadade kaupa puudu

Rahad     Kuulaja  27.11 kell 15:13
Ei üht ega teist. Tarvis on hakata sotsiaalhartat täitma ja vaesed tuua vaesusest välja ja pensioniüõli oleks muretum!

     Max  27.11 kell 15:10
Mina olen esmalt maanteede poolt aga suure tõenäosusega saab enne valmis Tallinn-Helsingi tunnel, kui me suudame kasvõi ainult Tallinn-Tartu maantee neljarealiseks ehitada sellisena nagu seda plaaniti.

...     tädi uuno  27.11 kell 15:09
Kõigepealt tehku Peterburi maantee alguse kartulipõld korda, siis vaatab edasi.

     elektritsaabtasuta blogspot com   27.11 kell 15:02
Eelistan ilma kütuseta lendavate tsepeliinide kasutamist. Tsepeliinid ei vaja bensiini ja diisliit,ei vaja maandumisrada, maanduvad hoonete katusele. Need pisemad vaid. Suured on staadioni suurused.
Ilma kütuseta lendavaid tsepeliine on esialgu vaid paar, Wolverine ja Nabila.

     Uku  27.11 kell 14:43
Kahe kärbse tabamine ühe hoobiga käib eesti sugusele riigile ilmselgelt üle jõu. Mõistlik oleks alustada põhimaanteede ehitamisega neljarealiseks ja seejärel minna edasi juba Tallinna-Helsingi tunneli rajamisega. Mõlemad projektid on seda väärt, et need igal juhul ellu viia, võtku see aega ja ressursse palju tahes. Sealjuures on kasulik meelde tuletada paar kasulikku kõnekäändu: kes teeb, see jõuab ja tasa sõuad, kaugele jõuad. Jõudu tööle...!