Vox Populi

Mida arvate tänastest uudistest Tallinna Linnahalli ja Rally Estonia kohta?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     elektritsaabtasuta blogspot com   26.02 kell 21:01
Eesti kingib Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10 miljardit eurot.
Bensiini ja diisli asemel kasutatakse vesiniku mida saab HHO geneka abil tasuta.
Neid saab ise ehitada ja osta paarisaja euro eest, vaata otsingust "HHO generator".

EPL-st :"
Siin tuleb mängu elektrolüüs – vesiniku saamine vee elektrilise lagundamise teel. Elektrolüüserite ehk elektrolüüsi teostavate seadmete kasutegur jääb sõltuvalt kasutatavatest materjalidest ja seadmete töötemperatuurist 50 ja 90% vahele. Samuti on elektrolüüserite abil võimalik veest vesinikku toota praktiliselt ilma keskkonnamõjuta.

Seda siiski vaid juhul, kui protsessi läbiviimiseks kasutada ainult tuulegeneraatorite ja päikesepaneelide abil toodetud elektrit või „üleliigset“ elektrit – elektrit, mille hind on ületootmise tõttu väga madal (või isegi negatiivne!) ja mis vastasel korral läheks lihtsalt raisku. Põhimõtteliselt võiks väike akude peal töötav elektrolüüser olla igas autos – sellest ka müüt „vee jõul liikuvatest“ autodest."

     .  26.02 kell 16:51
Rallit pole üldse vaja,kas veel vähe on hukkunuid ja vigastatuid.

     Linnakodanik   26.02 kell 16:49
Sadama ehitamine sinna ei ole just hea mõte. Kui tulevad kaid laevadele, siis tulevad kõrged galeriid reisijatele laevadele pääsemiseks, kuid mis rikuvad vaate merele ja muidugi rekkad, kusjuures ei räägita üldse sellest, et linnahalli ümbrus võiks siiski jääda tervikuna jalakäijatele ja linnarahvale puhkealaks. Ja milleks veel ühte kaubanduskeskust - kellele küll seda vaja oleks...?

     kuulaja  26.02 kell 16:38
Ja see veel puuduks, et riik peab neid autohaigeid veel poputama! Lastekodulastele projekte kirjutada ei viitsita (raha jääb kasutamata), hooldekodud kiratsevad, aga autohaigeid peab riik toetama!! Maksku oma haigus ise kinni pluss loodusele tekitatud müra- ja saastekahjud.

     kuulaja  26.02 kell 16:32
Ajakirjanikud-rallihaiged vaadaku näiteks, kuidas "Osooni" saate tegemisel jäi kaamera ette üks seltskond maasturiga, suured paksud mudarööpad olid looduskaitsealasse sisse sõidetud Muraste raba kandis. Väga tigedaks ajavad need ATV-ga ja maasturiga LÕBU PÄRAST õrnas looduskeskkonnas kihutajad. Kui mülkasse kinni jäävadki - paras haigetele. Kogu metsaalune, ükskõik mis maakonnas vaadata, on "üles küntud", metsatehnika ees ja maasturihaiged järel. Mitte keegi neile trahvi teha ei julge. See turba-ja mullakiht ei taastu.

rahul     kuulaja  26.02 kell 16:27
Arvan ka, et ralli on ajuvaba tegevusala, "sport" on isegi liiga palju öelda! Väga hea, et ära jääb ja üldse võiks kõik need krossid, ringrajad, liivakõrbes tolmutamised ära jätta. Loodushoid ainult võidab sellest. Ralli fännid on väga ebameeldiv seltskond, topivad oma mudilased otse raja kõrvale, õllepudelid visatakse otse loodusesse, räuskavad ja röögivad kesest metsi ja karjamaid. Olgu olemata! Ajakirjanikel on imelik suhtumine, et iga viimne eestlane on autohaige!vot ei ole, ei taha avada portaale ja lugeda meetrite kaupa autohaigete uudiseid! Kõrvust ja silmist ajab virtsavett välja see rallihaiguse kajastamine.

     Aiku  26.02 kell 16:12
Neid Linnahalli arendajaid ennegi nähtud ja igasugustest põristajatest pole sooja ega külma .

Mnjahh saate nüüd aru     raha pole  26.02 kell 16:08
EAL peab probleemiks Rally Estonia korralduseks antud konkurentsitult suurt riikliku toetust,summas 980 000 eurot..(ühele üritusele) milleta teised autospordivõistluste korraldajad on sunnitud veel ka konkureerima.
Eesti Autospordi Liit ise sai kaheksa autospordi ala (autoralli, ringrada, rallikross, drift, kiirendus, off-road, kart, rahvasport) arendamiseks, kohtunike ,infrastruktuuri ja muude põhikirjaliste tegevuste täitmiseks 2019a. toetusi avalikust sektorist ja riigilt kokku 90 tuhat eurot (2020. aastal see summa veelgi väheneb,ilmselt koalitsoon on teinud halba tööd,raha pole),
A.Urmo väitel ütles Eesti Autospordi alaliit, et WRC-ralli toomine Eestisse pole enam oluline.Kui keegi tahab teha mingit seesugust üritust ..mis sarnaneb rahvusvahelisele WRC autrallile siis see on võimalik . Selleks kehtestati ka uus hinnakiri ja 100 000 euro suurune registreerimistasu.
Üritused mida oleks võimalik Eestis teha vajavad raha..riigi toetust..aga valitsus pole võimeline sellise rahasoovi survele vastu tulla( eelarve tuksub juba kolm A.Urmo väitel ütles Eesti autospordi alaliit, et WRC-ralli toomine Eestisse pole enam vajalik.Kui keegi tahab teha mingit seesugust üritust ..mis sarnaneb rahvusvahelisele WRC autrallile siis see on võimalik . Selleks kehtestati ka uus hinnakiri ja 100 000 euro suurune registreerimistasu.
Riigil aga raha pole ja eelarve tiksub kolmandat aastat miinust...


     Rallisõber  26.02 kell 16:01
Lõuna- Eesti piirkonnale on ralli ärajäämine kindlasti väga suur tagasilöök. Talispordi üritustega on niigi sel aastal pahasti läinud. Seda tulu, mis nn. rallituristid piirkonda toovad on varasemalt hinnatud ca 5miljoni euroni, lisaks on korraldajad ka kiiruskatseteks kasutatavaid teid korrastanud. Nüüd aga kaotatakse lisaks otsesele tulule ka tükike Eesti mainest.

Uues kuues     kuulaja  26.02 kell 15:55
Linnahalli uudis on küll tore. Loodan, et pealava säilitaks oma ehtsuse ja originaalsuse.

     .  26.02 kell 14:55
Tere.Miks ei võiks eesti keeles olla?Mitte Estonia,aga Ralli Eesti.Muidu normaalne uudis.Hea,et meie pärl Linnahall korda tehakse,sadamat poleks vaja-neid juba küllalt.Linnast välja võiks mõne sadama teha,et transiitliiklus ei koormaks niigi üleautostunud linnaruumi.