Vox Populi

Mida võiks muuta koolides, et õppimine huvitavam oleks?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

     elektritsaabtasuta blogspot com   01.05 kell 18:54
Raskekaalulised maaharimis masinad on vaenlase relvastus sest nad nende abil tapavad tsiviilelanikkonda rahu ajal.

Raskekaalulised maaharimis masinad tapavad mulla huumuse,vihmaussid jpms. -toidu kvaliteedi ja inimkonna tervise.

McDonald's ja LIDL on trooja hobused.
McDonald's teeb elanikkonna labiilseks ja vaimuhaigeks.
LIDL likvideerib kohaliku talumajanduse ja paneb elanikke tarvitama sitta toidu asemel.

     elektritsaabtasuta blogspot com   29.04 kell 22:19


Maaharijaile on tarvis odavaid roboteid.
Robotexestonia on suuteline ehitama roboti mis kevadel paneb mulda kartulaid ja sygiseti nopib neid. Seega koolilapsed saavad praktilisi teadmisi robotite ehitamisest ja edendavad talumajandust.
Robotite ühistud lahendavad probleemid.

Robotiga rikkaks


     elektritsaabtasuta blogspot com   29.04 kell 21:22
Robotid viivad Eesti elukeskkonna tagasi maale looduse keskele.

Maaharijaile on tarvis odavaid roboteid.
Robotexestonia on suuteline ehitama roboti mis kevadel paneb mulda kartulaid ja sygiseti nopib neid. Seega koolilapsed saavad praktilisi teadmisi robotite ehitamisest ja edendavad talumajandust.
Robotite ühistud lahendavad probleemi.
Robotid viivad Eesti elukeskkonna tagasi maale looduse keskele.

1500 euro eest saab roboti mis toodab juurvilju tervele leibkonnale


Kunstid aitavad õppida     Malle  29.04 kell 17:12
Viimaste aastakümnete jooksul on ridamisi tõestatud teadus-uuringutega, et erinevate kunstide (muusika, kunst, liikumis-ja draamaelemendid) kasutamine erinevates õppetundides ei tee õppimist vaid vaheldusrikkamaks, vaid toetavad õpilaste vaimset tervist, akadeemilist võimekust ja täidesaatvaid funktsioone, samuti sotsiaalseid/emotsionaalseid oskusi. Selleteemaline koolitus õpetajatele ja konverents peeti Tallinna Ülikoolis 2019 a. kevadel praktikute ja uurijate poolt. Muusika jt. kunstide kasutamise mitmekülgsed funktsioonid klassitunnis on samuti leitud ja kirjeldatud teadusartiklis, sh. Tallinna Ülikooli kunstiteraapiate osakonnas. Vaja on vaid õpetajate/direktorite teadlikkust, huvi ja motivatsiooni, et seda teemat koolide praktikasse viia.

     Liis  29.04 kell 16:53
Olulisemalt rohkem tuleb pöörata tähelepanu töökasvatusele. Et noor okaks nööbi ette õmmelda, endale peapaela heegeldada, vajadusel naela seina lööma ja endale elementaarset sööki oskama valmistada. Ja peaks kindlasti käima igal aastal nii metsa istutamas, kui oma asula ümbrust koristamas.
Vastasel juhul läheb asi lappama.

Õpetaja olgu inimlik     kuulaja  29.04 kell 16:27
Õpetaja ei tohi olla tähenärija. See, kui kutsekooli õpilasel ei tulnud eksamil vaid üks masinaosa sajast osast meelde, ei pea nähvama, et õppimata ja olete läbi kukutatud. Enne suulisele eksamile sisenedes oli närv sees, aga kõik masinaosad raudselt meeles. Normaalne õpetaja lubab õpilasel ära rääkida kõik, mida ta teab ja siis otsustab, mis hinnet on see väärt. Ka liikluseksami teste tehes on lubatud mõned vead, ilma et kohe läbi kukutaks. Augustisse määrati uus n-ö järeleksam. Kuna õpetaja oli tähenärija, siis jõudis see õpilane meelt muuta ja vahetada nii kooli kui eriala. Kuna tegemist oli neljadele ja viitele õppijaga, siis iga kool oli nõus teda oma kooli vastu võtma. Kummaline oli see, kui lapsevanem kooli kutsuti (et saada luba koolist lahkumiseks), siis rääkis see õpetaja hoopis teist juttu, et eksamil läks tegelikult hästi ja nemad ei soovi, et nende koolist lahkuksin. Kuna otsus teise kooli kasuks oli otsustatud, siis toimus kooli vahetus.

VOX POPULI     Leelotaja  29.04 kell 16:26
Ma olen ikka mõelnud, et õppeained võiks palju rohkem omavahel seotud olla.
Näiteks võiks bioloogia, keemia, füüsika ja matemaatika teemade kaupa omavahel siduda ja ka paralleelselt õppida.
Ma mõtlen nii, et kui bioloogias õpime vee ringkäiku, siis keemias vee valemit ja veega seotut. Vees lahustuvad kemikaalid jne.Füüsikas veetilga optilisi omadusi ja matemaatikas arvutaksime kasvõi tühja tünni ruumala ja sinna mahtuvat vee kogust.
See annaks lastele maailmast tervikpildi.

Perekonnaõpetusest     Soovitus   29.04 kell 16:03
Koolis võiks õpetada ka finantskäitumist ja rääkida mis on laen, intress ja kohustused laenude võtmisel, raha planeerimisel perekonnas ! Sellist praktilist eluõpetust on vaja anda 8-9 klassis.

     Vikerraadio  29.04 kell 15:46
Iseõppivaid õpilasi tuleb premeerida.


     Äripäev Raadio  29.04 kell 15:40
headele õpetajatele boonused ja halbadele õpetajatele rahalised karistused. hea õpetaja selgub siis, kui tehakse uuring õpilase algsete teadmiste osas ja saavutatud progressi üle - mida väiksem progress, seda kehvem õpetaja


     kirjanik  29.04 kell 15:37
Just praegu arutasin oma koduõppel oleva abituriendiga, miks kõik õpetajad peavad põlveotsas oma materjale nikerdama. Materjal ju ühtne. Võiks ju keegi hea ja huvitav lektor loengut anda ja kõik koolid seda kasutada. Pärast oma õpetaja kas selgitab lisaks ja vastab küsimustele.
P.S. See koduõpe on juba lõplikult ära väsitanud!

     .  29.04 kell 15:34
Õpilased ja üliõpilased saata kevadel,suvel,sügisel majanditesse põllutöödele,siis õpivad,kuidas saab toidu lauale.Suvel taastada EÜE ja EÕM.Aitab lumehelbekestest ja nutisõltlastest.

     Ats  29.04 kell 15:26
Leida võimekad koolijuhid nagu Reaalkoolil ja Inglise kolledzil Tallinnas, Treffner ja Miina Härma Tartus j-t.