Vox Populi

Millised liikluspiirangud ei ole õigustatud?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

Teede sulgemise tasu     Raul  27.05 kell 16:30
Võiks kehtestada teede sulgemise maksu. Kohaliku omavalitsuse(tellija) kasuks. Näit: sõiduraja jooksev meeter X minut X 0,2€. Ehk siis 100m lõigu sulgemine 48 tunniks maksaks 57.600 €. Hinnapakkumisse läheks selline summa. Kui saadakse varem valmis, ollakse kasumis, kui ei siis... Ilmselt saaksid kõik teeremondid palju kiiremini valmis ja ka kvaliteetsemalt, sest kes ikka tahaks garantii korras sellise hinnaga uuesti teed sulgeda! Ja garantii min 5 aastat. Ka tööde planeerimine muutuks oluliselt täpsemaks.

...     tädi uuno  27.05 kell 16:08
See mida seltsimees spetsialist rääkis, on täielik jama. Ma ei mõelnud ööseks märkide mahavõtmist, vaid pühadeks ja nädalavahetuseks. Selle piiranguga aeglustatakse mõttetult liiklust ja paratamatult tekivad kaskadöörid, kes sinust ilmtingimata mööda üritavad uhada.

     Avo   27.05 kell 16:07
Kahjuks Eestis suudetakse roheline laine luua heal juhul ühe tänava piires linna kohta, ei enamat.
Õhtusel/öisel ajal sunnitakse juhti peaaegu täielikult peatuma ka nn. silmaga foori juures, võrdluseks põhjamaades kohtab ristmikke, kus lubav tuli ilmub selliselt, et hoogu pole vaja vähendada.Teetöödel seatakse piirangumärgid tegelikult ka kuskil kontoris, mitte reaalset olukorda arvestavalt. Tihti jäävad 30/50 km/h piirangu märgid kehtima ka töövälisel ajal kohtades, kus neil pole mõtet. Teistes riikides keeratakse enamasti töövälisel ajal 30/50 piirangud ära kui tee seisund võimaldab kiiremat liikumist.

Surnukspargitud majandus      Anna Püss   27.05 kell 16:02
Maailma kallimad parkimistasud on vajalikud EU madailmala elanike tiheduse juures, mis on muutnud kõik kesklinnad inimtühjadeks getodeks.

Parkimis trahvid seal juures üli kõrged €30. Ehk legaliseeritud väljapressimine varasteriigile omaselt jällegi vaid ja ainult.

Eestis Euroopa ühele kallimale ja halvimale kohvile see parkimistasu veel otsa liita siis mis elust väljaspool EU kõgemalt maksustatud töö tegemisest me üldse räägime. See on ju üle igasuguse piiri läinud kõik. Miks keegi peaks tahtma elada sellises riigis? Tln vanalinn on ju surnud keskond kus vaid vaene vargad tulevad hommikul busside ja trammidega Kopist, Maardust ja Lasnamäelt varatame.

Iga linna suurim kapital on inimesed, Eesti maailma targemate ostuste poolest tundud totalitaarne mendiriik on aga jälle kuidagi kõigist targem olnud. Tulemseks loomuikult aga kui me ajame ära need inimesed keda me kuskile tahaksime siis tulevad sinna need inimesed keda me sinna ei taha. See on nii jube lihtne. Minge müüge täna Vanalinnas mõnda korterit või maja vaadake palju soovijaid on sinna Eesti jubedamasse getosse kolida soovjaid, kus ei kehti ka Põhiseadus ja millele riigipöörjate kolaborandist Õiguskantsler ka süsteemselt jätab tähelepanu juhtimata. Sisuliselt pool Vanalinna ala on aga tehtud poliikriminaalide eraparklaks kuhu siegi elanikud ei saa parkimislube sisuliselt. Parkimise loa aga oma koju saab sinna naasenud omanik ka alles mitmete kuude pärast!! Mis mõttes õigusriik või demokraatia see ikkagi maffiariigis on?

     .  27.05 kell 15:59
Liikumispiiranguid võiks rohkem olla ja liiklusjärelvalvet oleks vaja.Praegune ei toimi üldse.Liikluses kehtib anarhia ja ülbus.Tavavärvides sõidukeid peaks kordades rohkem kasutama.See on ikka täielik bardak praegu tänavatel-teedel.

...     tädi uuno  27.05 kell 15:57
See mida seltsimees spetsialist rääkis, on täielik jama. Ma ei mõelnud ööseks märkide mahavõtmist, vaid pühadeks ja nädalavahetuseks. Selle piiranguga aeglustatakse mõttetult liiklust ja paratamatult tekivad kaskadöörid, kes sinust ilmtingimata mööda üritavad uhada.

Vabaduse pst roheline laine     Insener  27.05 kell 15:56
Vabaduse pst roheline laine tähendaski seda et oli 3-4 rahustavat sundpeatust sisse projekteeritud - nii vastati ametliku järelpärimisele. Samas oli avalik saladus et kui sõita spido järgi 60-70 km/h siis roheline laine kehtib enam vähem kogu pikkuses...

Venemendimentaliteet      igavesed 90'nedad   27.05 kell 15:55
Miks peab Eesti EU ühes aeglasemas liikluses ikkagi endiselt kõige pikema eraldatud sõiduradadega sirge lõpus kraavis kõhuli maas kiirustmõõtma?

Selliseid riike on maailmas vaid põhja käinud idablokis ja Aafrikas.

lisame iga päev üha enam km      +100km   27.05 kell 15:51
Iga uus liiklussõlm toob aastas inimestele minimaalselt 100 lisa kilomeetrit on tuima fakt tänaseks. Miks me seda teeme ikkagi?

..     tädi uuno  27.05 kell 15:43
Piirkonnas kus on teetööd, aga nädalavahetusel tööd ei tehata. Sellest hoolimata jäetakse need mõttetud kiiruspiirangu märgid üles. Miks???

vene mendimaffia taskuriik      Lollidemaa   27.05 kell 15:20
Iga 25m taga on Eestis ALATI punane valgusfoor. Et kas see maailma suurima õhureostusega "rahustamine" on tõesti haridust ja oskuseid omavate inimese poolt liikluse korraldamine või mendiriigile ainuomane kuri ja pahatahtlikus ikkagi?

Ainult takistamisele ja keelamisele rajatud totalitaarne ühiskond ei saa toimida ega hakka seda kunagi tegema.

Valgusfooride hulk liikluses näitab alati harimatust ja küündimatust liikluse planeerimises mitte vastupidi. Kuna sellest aru saadakse ikkagi?

Null liikluskorralduse haridusega inim     Eesti harimatuse õud   27.05 kell 15:16
Pidev teede ahendamine 11m pealt 7m peale ehk süsteemne liikluse teadlik ja tahlik takistamine, kus iga teederemondi projekti läbinud objekti läbilaske võime langeb märkmisväärselt ning kubiseb asedus ja korruptiiv tehingutest alates teesaarte ja valgusfoori äridest lõpetades Rusalka ülimalt pahatahtlikult seatud 40 km/h kiiruskaamerast.

Takistamisel rajanev liikluskoraldus kahjustab iga päev ühiskonda rohkem kui me teenida jaksame. Eesti on niigi EU kallim km hind ja tuleb läbida kõige rohkem km ühe euro teenimiseks. Ja see number ei vähene vaid kasvab. Samal ajal ei ole Eestis ühetegi liikluse ja linnaplaneerimise päris haridust omavat inimest terves riigi parasiitametnike süsteemis tööl. Veloidioodi lageraie on ainus innovatsioon mis pähe tuleb peale liiklusetakistamise. Praegu võetakse maha just viimast osa Järvemetsast 10m laiuste sihtidena veliidiootide hüvanguks. Ühtegi tekistust pole sealt olnud läbi sõita aasta kümneid. Aga valame ikka asfaldi metsa siis on roheline lageraie riigile omaselt.

     Liis  27.05 kell 15:15
Pigem võiks olla küsimus: milliseid liikluspiiranguid võiks veel kehtestada:

Pakuks kohe välja, et rängalt tuleks trahvida autojuhte, kes kaupluste, kaubanduskeskuste ees ja mujal seisavad pikka aega töötava mootoriga.

Selline tegevus reostab ümbrust, paiskab kõrval seisvatesse autodesse heitgaase ja tekitavad lisamüra.

See on täiesti vastutustundetu käitumine.

Samuti tuleks trahvida liiklusvahendeid, kes parvlaevadel enne visiiri avanemist paarutavad oma autosid.