Vox Populi

Kas vaktsineerimine toob koroonakriisi pöörde?

Sinu nimi*:  
Sinu e-mail:  
Pealkiri:  
    Sinu kommentaar*:

Maoloputus teeb immuunseks      Maoloputus teeb immuunseks   16.01 kell 7:53
Ma lapsepõlvest saati olin sügiseti haige. Iga kord kusagil nädal-kaks olin liimist lahti. Köhisin ja oli nohu. Köha ei lasknud magada.
Nepaallane soovitas alustada päeva maoloputusega. Hommikul tühja kõhu peale juua sooja vett mao punni,hoida endas 10 minutit ja panna sõrmed kurku ,oksendada vesi välja. Okset ei tule,tuleb lima. Mul ei õnnestunud hoida vett endas 10 minutit sest vesi kadus seedetrakti. Ma hoidsin vett endas minuti ja kordasin seda paar korda.
Hommikune maoloputus tekitab hea enesetunde.
Ma tegin maoloputust kusagil pool aastat. Peale seda pole enam köha ega nohu. 30 aastat piinlesin sügiseti selle haiguse käes ja peale maoloputuste tegemist juba 15 aastat mul enam pole köha ega nohu.

Maoloputust ei saa teha pidevalt sest see on kahjulik neelule,kurgule. Sügisel võib
teha kuu või kaks-kolm ja enam mitte. Selle ajaga saavutab immuunsuse ja siis polegi enam vajadust maoloputuse järele.

     pensionär  11.01 kell 16:55
Miks siis varjatakse, mitu protsenti meditsiinitöötajatest on vaktsineeritud?

     HEIDI  11.01 kell 16:52
Vaktsineerimine peaks hoidma nakatumast, mitte ravima haigust, mida meedias kuulutatakse.


Eeskuju     kuulaja  11.01 kell 16:28
Miks siis juudid nii agaralt vaksineerivad. Peagi on neil enamus rahvast vaksineeritud ja läheb juba kordussüsti tegemiseks. Juudid kuuluvad maailma targemate rahvaste sekka, kellelt peaks eeskuju võtma!

     pensionär  11.01 kell 16:08
Teoreetiliselt võiks vähemalt leevendada, aga kaitsepookimine läheb liiga aeglaselt ja üllataval kombel ei lase ennast vaktsineerida isegi paljud meditsiinitöötajad. Mida siis oodata teistelt?

Nn rohelised bussid Tallinnas on tõesti väga halvad. Mina seal küll mingit tuuletõmbust ei tähelda. Pigem vastupidi - õhuaknad on kõik millegipärast lukustatud, et sõitjad salongi õhutada ei saaks. Võiks vähemalt iga võimaluse korral uste kaudu tuulutada. Ja need vastamisi olevad istmed! Need bussid välja valinud ametnikud võiksid ka istuda tagaistmetel ilma kõrvatroppideta ja siis natuke mõelda.

     Vallo  11.01 kell 15:59
See. et lihtsameelsed on nõus ennast vaktsineerima toob kindlasti pöörde juhul, kui ei suudeta varjata vaktsineerimise kahjulikust. Siis tuleb mõistus enamusel koju ja hoolikalt kavandatud koronakoll kukub kokku

Dead End      Ei too   11.01 kell 15:51
On ju selgelt öeldud, et ei tule elukorralduse mõttes, kus totalitaristid on juba ju võimu võtnud ning inim ja põhiõiguste kallale mindid üle sajas riigis tänaseks juba.

     Tom  11.01 kell 15:39
Vaevalt et vaktsiini efekt on suurem,kui tavagripi korral. Jäävad sellised viirused ka edaspidi ja arvatavasti tuleb neid juurde. Inimesed peavad lihtsalt harjuma sellega.

Kaerahelbed     Tädi uuno  11.01 kell 15:20
Mingit pööret ei tule, selleks ajaks kui järjekord minuni jõuab on riskirühma inimesed juba ammu immuunsuse minetanud ja neid tuleb uuesti hakata vaktsineerima. Mina jäängi ootama. Selle viirusega tuleb õppida elama ja tavaelu juurde tagasi pöörduda. Nagu näha siis piirangud ei tööta.

     Prohvet  11.01 kell 15:11
Päästab nüüd ainult Kõige Kõrgem Taevaisa kes armastab õigust ja õiglust.
Kahepalgelised pääset ei leia.
On aeg tulla mõistusele, meeleparandusele ja oma kuritegude heastamisele.

Kurb     Ats  11.01 kell 15:10
Pöörde toob mittevaktsineerimine.Loodan, et leitakse abinõud, kuidas mittevaktsineerunuid ühiskonnas eraldada.Reisidest rääkimata.

Mida küsida?     vello  11.01 kell 14:35
Kas me teame, kui palju inimesi elanikkonnast end vaktsineerida laseb?

     .  11.01 kell 14:14
Tere.Ei usu,et paremaks läheb,pigem halvemaks,kuna vaktsiin on kahjulik ja mitmes riigis on peale vaktsiini saamist osa inimesi hoopis ära surnud.Mind huvitab aga see,et kui peale Eesti liitumist Venega,nagu mitmed rehvikad tahavad teha,tuleb meile ka vaktsiin Sputnik-V.

Elektrolüüsi aparaat annab kütust tasuta     Elektrolüüsi aparaat annab kütust tasuta   11.01 kell 14:02
Ei too sest nad tahavad teostada totalitarismi,kiibistamist.

Inimesed on siis terved kui nende elukeskkond on looduses,metsade keskel ja nad toituvad umbrohust jms. metsataimedest,metsaandidest.

Eestlased on metsa-;ja maarahvas.
Eesti rahvuse ja kultuuri säilimise läbi aegade tagamiseks tuleb Eesti elukeskkond viia maale loodusesse,metsade keskele.

Eesti elukeskkonna viib tagasi maale looduse keskele tasuta elekter ja kütus,robotid, Eesti Veksel, ühistuline liikumine, ühistuline pangandus.

Kütust saab tasuta piiramatus koguses HHO generatori abil.

Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitas Jarmo Tuisk küsimuse.
Eesti raiskab 10 miljardit eurot vene bensiini ja diisli ning maagaasi peale igal aastal.

Vene bensiini ja diisli ning maagaasi asemel saab kasutada vesiniku mida saab tasuta piiramatus koguses HHO generatori abil.
HHO generator ehk elektrolüüsi aparaat lahutab veest vesiniku mida kasutatakse sisepõlemis mootoreis bensiini ja diisli asemel ning hoonete kütmiseks.
HHO generator on müügil internetis 50 euro eest.

A.
Vesinik kolbmootori kütusena
Kolbmootoris kasutatakse kütusena nii puhast vesinikku kui ka paukgaasi. Selleks et neid
gaasilisi kütuseid oleks võimalik mootori kütusena kasutada, tuleb ümber ehitada mootori
toitesüsteem. Kuna paukgaas ja vesinik lastakse mootorisse gaasina siis esimese asjana on
vaja teistsuguseid pihusteid, millega oleks võimalik gaasi pihustada. Tavalised kütusele
mõeldud pihustid selleks ei sobi. Lisaks on vaja eraldi paaki, kus paukgaasi või vesinikku
hoida. Üks oluline komponent on ka kütuseelement millega veeldatud vesinikust saaks
gaas. Samas ei tohi unustada korralikku doseerimissüsteemi, läbi mille gaas jõuab pihusti￾teni. Doseerimissüsteem on vajalik mootori korralikuks tööks, liiga väikese gaasi kogusega
ei tööta mootor korralikult ning liiga suure kogusega võib mootorit kahjustada. Selle kütu￾se puhul on probleemiks kütuse saamine ja hoiustamine. Paukgaasi saab toota erineval
moel, kuid veest elektrolüüsi teel tootmisega oleks seda võimalik teha ka sõidukis vesinik￾generaatori abil. Elektrolüüs on elektrivooluga toimuv keemiline protsess [11], kus antud
juhul lõhustatakse vee molekul kaheks osaks vesinikuks ja üheks osaks hapnikuks. Sellega
saaks toota vajaliku gaasi ka koguaeg masina töötades, selleks on vaja paigaldada masinale
vesinikgeneraator. See protsess aga nõuab palju energiat ning mootori tööks ainult pauk￾gaasiga oleks vaja väga suurt vesinikgeneraatorit. BMW on maailmas üks autotootjatest,
kes on valmis ehitanud vesinikul töötava kolbmootoriga auto. Selle tarbeks ehitas BMW
ühe oma sisepõlemis kolbmootori põhjalikult ümber, et seda saaks kasutada vesinik kütu￾sega. BMW vesinik kolbmootoriga auto on näha joonisel 2.3 [12].
Joonis 2.3 BMW vesinik kolbmootoriga auto (Diesel Station).

A.1.
Selliseid veemootoriga autosid ehitas Stanley Meyer USA-s kes võttis patendi nendele.
YouTube’s on tema intervjuud saadaval.

A.2.
BMW toodab selliseid.

BMW Hydrogen 7 on piiratud tootmisega vesiniku sisepõlemismootoriga sõiduk, mis on ehitatud aastatel 2005-2007 [1] Saksa autotootja BMW poolt. Auto põhineb BMW traditsioonilisel bensiinimootoriga BMW 7. seeria (E65) sõidukitel ja täpsemalt 760Li. See kasutab sama 6-liitrist V-12 mootorit nagu 760i ja 760Li; seda on aga muudetud, et võimaldada ka vesiniku ja bensiini põlemist, muutes selle kahevalentseks mootoriks. Erinevalt paljudest teistest praegustest vesinikkütusega sõidukitest, näiteks Hyundai, Honda, General Motors ja Daimler AG toodetud sõidukitest, mis kasutavad kütuseelementide tehnoloogiat ja vesinikku, et toota sõidukit, töötab BMW Hydrogen 7 vesinikku sisepõlemismootoris .

B.
Vesinik lisakütusena
Lisakütusena kasutatakse samuti paukgaasi. Kuid lisakütusena kasutamise eeliseks on see,
et mootor ei vaja ümber ehitust. Lisaks on plussiks see, et vajalik gaasi kogus on väiksem
kuna mootor ei tööta ainult paukgaasiga, vaid gaas aitab põhikütust paremini põletada.
Seega saab seda toota masinal asuva vesinikgeneraatoriga, mis võib olla palju väiksem kui
ainult paukgaasil töötava mootori vesinikgeneraator. Paukgaasi saab toota ka väljaspool
sõidukit, kuid siis tuleb võib tekkida probleeme selle tankimise ning hoiustamisega. Liht￾sam on seda toota vesinikgeneraatoriga sõidukis, sest siis kaob ära vajadus seda eraldi ma￾huti hoiustada. Kuna paukgaasi ei ole vaja mootori töös hoidmiseks, selleks et põletada
efektiivsemalt fossiilseid kütuseid ning vähendada kahjulike ühendite keskkonda sattumist.
Sel juhul piisab sellest, kui paukgaasi toodetakse sõidukis asuva vesinikgeneraatoriga.
Paukgaas juhitakse mootorisse läbi õhuvõtu süsteemi. Ühendus, kust paukgaas õhuvõtu
süsteemi juhitakse asub tavaliselt õhufiltri ja kollektori vahelisel ühendusel. Sealt kaudu
jõuab paukgaas tänu mootori tekitatud hõrendusele koos mootori tööks vajaliku õhuga si￾lindritesse. Vesiniku lisakütusena kasutamise skeem on näha joonisel 2.4.
Joonis 2.4 Vesiniku lisakütusena kasutamise skeem (Magnation Water Technologies)
Paukgaas on vesiniku ja hapniku segu, koosnedes kahest osast vesinikust ja ühest osast
hapnikust. Paukgaas on väga kergesti süttiv gaas mis aitab paremini süüdata ja põletada.

C.
Elektrolüüsi aparaati ise meisterdada kodus,garaazis on lihtne. Ehitamise juhised on veebis http://www.instructables.com. vaata selle veebi otsingust ” Dry Cell Electrolyzer “.
Lisaks elektrolüüsi aparaadile on tarvis gaasilukku,publerit ,voolikuid,pumpa,maandust,veepaaki,tsiklile paigaldatakse auto aku, autole lisa elektri generaator sest elektrolüüsi aparaat vajab 20 Amprit,miskit veel. Veepaagis olevale veele lisatakse tsipake soodat.